« شعرهاي تازه احمدرضااحمدي
صفحه اصلی
رهايي از شمايل«زينال بندري » »
دستگيري اراذل يا تشديدخشونت وتحقيرآدمي؟
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
اگر قرار است نيروي انتظامي اشرار و اراذل را جمع كند خب ديگر چه نيازي است به اين همه خشونت ؟ به اين همه نمايش خشونت؟ اين همه تحقير آدميزاد ، حالا هر كه ميخواهد باشد، اراذل يا غيراراذل. من نميدانم بر اساس كدام قانون ؟ كدام اصول ؟ كدام خدا ؟ كدام پيغمبر و كدام دين و انسانيت با آدمها چنين برخورد ميكنند ؟ حرفم اين نيست كه چرا اينها را دستگير ميكنيد.حرفم اين است كه چرا اينطوري ؟ چرا نقض غرض ؟ چرا شبانه ميريزيد در خانه مردم و عضو شرور خانوادهشان رابا آبروريزي و كتك و تحقير و شكنجه ميبريد ؟ آيا با اين آدمها نميتوان رفتار ديگري داشت ؟ چرا آفتابه به به گردن مردم ميآويزيد و لوله آفتابه در دهانشان ميكنيد ؟ چرا تا اين حد تحقيرشان ميكنيد كه چشمهايشان پر شود از كينه نسبت به زندگي ، جامعه ، قانون و من و شما و همه ما ؟ چه ضرورتي دارد كه يك جوان شرور را ، هر گناهي هم كه كرده تا اين حد وحشيانه كتك بزنيم ؟ اصلا به قوانين و حقوق بينالمللي كاري نداريم تا متهم به غربزدگي نشويم اما مگر همين ديني كه از آن دم ميزنيد نميگويد انسان شرف دارد و شريف است حتي اگر گناهكار باشد؟ مگر نميگويد آبروي مجرم را نريزيد و ننگ او را گسترش ندهيد؟ از اين گذشته آيا اين كتككاريها و خشونتها در ملا عام خودش باعث تشديد خشونت و عاديسازي آن در جامعه نميشود ؟ ما چه ميكنيم ؟ با ما چه ميكنند ؟ واقعا تكاندهنده است عكسهايي كه از اين طرح جمعآوري اراذل و اوباش نيروي انتظامي اين روزها منتشر ميشود.بقيه عكسها را اينجا و اينجا و اينجا ببينيد. پينوشت :
و باز هم اينجا در ايسنا و اينجا در فارس.
ساده است نوازش سگي ولگرد / وديدن كه به زير ماشين ميرود/ وگفتن كه سگ من نبود !
مرتبط : از چرخه جهنمي خشونت ميترسم.

Comments
خانم خضرحیدری به ماجرا به این صورت هم نگاه کنید: جنبش زنان و معلمان بارها گفتهاند که مورد ضرب و شتم قرار گرفتهاند، نیروی انتظامی یا هر آمری که این دستور را داده است دارد برای جنبش زنان و معلمان پیغام میفرستد که ضرب و شتم واقعی را ببینید. امیدوارم که برای جنبش زنان و معلمان هیچ وقت این ماجرا به حقیقت نرسد.
حمیدرضا | May 18, 2007 05:34 PM
خانم خضرحیدری به ماجرا به این صورت هم نگاه کنید: جنبش زنان و معلمان بارها گفتهاند که مورد ضرب و شتم قرار گرفتهاند، نیروی انتظامی یا هر آمری که این دستور را داده است دارد برای جنبش زنان و معلمان پیغام میفرستد که ضرب و شتم واقعی را ببینید. امیدوارم که برای جنبش زنان و معلمان هیچ وقت این ماجرا به حقیقت نرسد.
حمیدرضا | May 18, 2007 05:34 PM
بنظرم یک کم زیاده روی کردند...ولی تحقیر این جور آدم ها که عمری کارشون تحقیر آدم های ضعبف تر از خودشون بوده لازمه....کاش شما فقط با یکی از کسانی که با این جور افراد برخورد داشته، صحبت می کردید مطمئنا متنتون رو ویرایش می کردید.....
فهيمه : درباره اين آدمها درست ميفرماييد دوست عزيز اما به نظر من تنها دستگيري قانوني آنها كفايت ميكند و اين رفتارها خودش سبب افزايش كينهجويي آنها ميشود.
ماکان | May 18, 2007 06:36 PM
انسان شرف دارد ولی حاکمان ما که انسان نیستند و شرف ندارند. خودشان از همه اینها رذل تر و اوباش ترند.
Anonymous | May 18, 2007 06:44 PM
چرا اين همه سطحي بودن؟ براساس كدام فهم؟ كدام شعور؟ همه جاي دنيا با جانيها و خلافكارها اينطور رفتار ميكنن. ربطي هم به پيامبر و اسلام و خدا نداره. شما فقط ژست اپوزسيون رو بگير تا همه بفهمنن چهقدر معترض هستي به باقيش كاري نداشته باش. اصلا مهم نيست كساني كه دستگير شدن قمهبهدست بودن و مزاحم و باجبگيرن. مهم ما هستيم كه بايد بگيم چهقدر انساندوست و معترض و باحال هستيم.به نظر من در كنار مبارزه با اراذل بايد با افرادي مثل شما به جرم سطحينگري،حرافي،بيسوادي و بلاهت هم مبارزه كنن. چه بسا خشنتر از اين
فهيمه : البته ميتوانم به اين نظر شما احترام بگذارم اما به درك و فهم نادرستتان از حرف خودم نه. در اينكه اين افراد بايد دستگير شوند و جمعآوري حتما با هم همعقيده هستيم.انتقاد من به روشها است.چرا بايد با اين روش بيش از حد خشن و با اين نمايش رقتآور آنها را دستگير كنيم ؟ به نظر من هيچ دليلي ندارد كه اين قدر خشن رفتار كنيم . همين . البته شايد شما هم خودتان از قماشي باشيد كه دوست دارند هر كاري را با اتكا به روشهاي غيرانساني انجام دهند حالا در هر كجاي دنيا.نميدان اما اين روشها از نظر من از ناف امريكا و اروپا گرفته تا همين تهران خودمان محكوم است و محصولش هم آدمهايي است مثل شما كه خشونت را ميستايند.
aazaadi khaah | May 18, 2007 09:24 PM
افتضاحه. به گند کشیدن مملکت رو با این به قول خودشون برخوردهاشون. عکسا رو نتونستم ببینم. خیلی ناراحت کننده بود
zephyr | May 18, 2007 09:50 PM
بعد میگیم 300 رو الکی ساختن...300 الان جامعه ماست...!
دکتر ثقفی | May 18, 2007 10:18 PM
Manou Bebaksh keh englisi meenavisam, but pinglish would take me forever
I am so disgusted and saddened by this I have to leave you a message. This so eerily reminds me of medieval punishment like “tarring and feathering” (ghir v par) take a look at this picture:
http://research.history.org/Historical_Research/Research_Themes/ThemeRevolution/Loyalist/tar_and_feather.jpg
Or even the stocks that were used for humiliation in public squares hundreds of years ago in the feudal west:
http://www.beavton.k12.or.us/jacob_wismer/fourth/colonies/images/pillory-stocks.jpg
We all know that poverty and unemployment are breading grounds for criminality. You don’t stop a small time crook (that is even if these people are criminals) by humiliating them. You diminish poverty and create jobs hope and a future. What are the authorities going to do with the dangerous hatred they are creating amongst such volatile, unstable and explosive members of society? There is a greater danger here that by pushing a small time criminal to the edge through public humiliation they are creating hundreds of potential murders and psychopaths.
When you humiliate someone like this you don’t leave them with any human dignity or any humanity. When enforcers of the law act like hooligans and gangsters. Why should they expect any different from people they label hooligans and yobs.
This sort of thing has no place in our Persian or Islamic culture. It is just crazy… Whose clever idea was it to adopt the cruelty of medieval Europeans?
na | May 18, 2007 11:12 PM
Manou Bebaksh keh englisi meenavisam, but pinglish would take me forever
I am so disgusted and saddened by this I have to leave you a message. This so eerily reminds me of medieval punishment like “tarring and feathering” (ghir v par) take a look at this picture:
http://research.history.org/Historical_Research/Research_Themes/ThemeRevolution/Loyalist/tar_and_feather.jpg
Or even the stocks that were used for humiliation in public squares hundreds of years ago in the feudal west:
http://www.beavton.k12.or.us/jacob_wismer/fourth/colonies/images/pillory-stocks.jpg
We all know that poverty and unemployment are breading grounds for criminality. You don’t stop a small time crook (that is even if these people are criminals) by humiliating them. You diminish poverty and create jobs hope and a future. What are the authorities going to do with the dangerous hatred they are creating amongst such volatile, unstable and explosive members of society? There is a greater danger here that by pushing a small time criminal to the edge through public humiliation they are creating hundreds of potential murders and psychopaths.
When you humiliate someone like this you don’t leave them with any human dignity or any humanity. When enforcers of the law act like hooligans and gangsters. Why should they expect any different from people they label hooligans and yobs.
This sort of thing has no place in our Persian or Islamic culture. It is just crazy… Whose clever idea was it to adopt the cruelty of medieval Europeans?
n | May 18, 2007 11:13 PM
Manou Bebaksh keh englisi meenavisam, but pinglish would take me forever
I am so disgusted and saddened by this I have to leave you a message. This so eerily reminds me of medieval punishment like “tarring and feathering” (ghir v par) take a look at this picture:
http://research.history.org/Historical_Research/Research_Themes/ThemeRevolution/Loyalist/tar_and_feather.jpg
Or even the stocks that were used for humiliation in public squares hundreds of years ago in the feudal west:
http://www.beavton.k12.or.us/jacob_wismer/fourth/colonies/images/pillory-stocks.jpg
We all know that poverty and unemployment are breading grounds for criminality. You don’t stop a small time crook (that is even if these people are criminals) by humiliating them. You diminish poverty and create jobs hope and a future. What are the authorities going to do with the dangerous hatred they are creating amongst such volatile, unstable and explosive members of society? There is a greater danger here that by pushing a small time criminal to the edge through public humiliation they are creating hundreds of potential murders and psychopaths.
When you humiliate someone like this you don’t leave them with any human dignity or any humanity. When enforcers of the law act like hooligans and gangsters. Why should they expect any different from people they label hooligans and yobs.
This sort of thing has no place in our Persian or Islamic culture. It is just crazy… Whose clever idea was it to adopt the cruelty of medieval Europeans?
na | May 18, 2007 11:14 PM
من هم دقیقآدرباره همین قضیه نوشتم
http://yaghyemaghmoom.blogfa.com/post-214.aspx
آفرین که سکوت نکردید
علی | May 18, 2007 11:45 PM
به عقيده من اينجور افراد كه اينگونه تحقير مي شوند همان افرادي هستند كه در طول روز و شب مشغول زورگيري ، مزاحمت هاي خياباني براي نواميس مردم و مستي و هزار و يك شرورت ديگر مشغولند پس با كمي تأمل بيشتر پي مي بريم اينگونه تحقير سزاوار اين افراد است . / با تشكر
كاميار | May 19, 2007 12:00 AM
link dadam!
ali | May 19, 2007 12:11 AM
به معنای واقعی کلمه دردناک است و تاسف بار...
امیر | May 19, 2007 01:23 AM
در همان دینی که می گویید، آمده است: وقتلو فی سبیل الله...
آنها هم به زعم خودشان قتلو فی سبیل الله و هزار کار دیگر می کنند پس بهتر است مسئله دین را وسط نکشیم. اما شرف، از نظر این گروه انسان شریف انسانی است که مثل خودشان فکر کند اگر فکر نکرد شریف نیست پس مسئله حل است.
شکر خدا هیچ جا هیچ مشکلی وجود ندارد. در مملکت گل و بلبل زندگی می کنیم!!!!!!!!!
شیوه های ارشادشان که دیگر حرف ندارد. توجیه با باتوم!!!
andiisheh | May 19, 2007 11:10 AM
راستش منهم زمانیکه گزارش این طرح امنیتی را از شبکه خبر دیدم بیشتر از ظاهر ماموران امنیتی ترسیدم!!!
منیره | May 19, 2007 12:25 PM
شما كه مزورانه دم از شرف مي زنيد اگر يك نفر از همين باشرفهائ (?!)كه شما احترام به آنها رو واجب مي دونيد شبانه بستگان شما ويا خودتان رو مورد تعرض وهتك قرار مي دادند آيا باز هم حاضر بوديد اينچنين برايشان مرثيه بسرائيد؟! شما را چه مي شود؟!شما و همفكرانتان اين همه تو اين مدت كينه ورزانه خواستيد همه چيز رو از حجاب گرفته تا اين مطالب عجيب و غريب به هم ببافيد كه فقط نشون بديد مي خواهيد مخالف باشيد؟ آنهم با هر وسيله اي؟!
مصطفي | May 19, 2007 03:11 PM
شما كه مزورانه دم از شرف مي زنيد اگر يك نفر از همين باشرفهائ (?!)كه شما احترام به آنها رو واجب مي دونيد شبانه بستگان شما ويا خودتان رو مورد تعرض وهتك قرار مي دادند آيا باز هم حاضر بوديد اينچنين برايشان مرثيه بسرائيد؟! شما را چه مي شود؟!شما و همفكرانتان اين همه تو اين مدت كينه ورزانه خواستيد همه چيز رو از حجاب گرفته تا اين مطالب عجيب و غريب به هم ببافيد كه فقط نشون بديد مي خواهيد مخالف باشيد؟ آنهم با هر وسيله اي؟!
فهيمه : اول اينكه حاج مصطفي شما اگر اينقدر از عقايد من و همفكرانم آزرده ميشويد و ديگ غيرتتان به جوش ميآيد خب چرا مطالب ما را ميخوانيد و اتفاقا پيگيري هم ميكنيد ؟ دوم اينكه دست بر قضا مشكل همه ماها از جمله شما همين فكر كردن مداوم به منافع شخصي است و فراموش كردن منافع جمعي و آينده گروهي.اينكه با شخص من چه برخوردي شود اصلا هيچ كجاي اين قضيه نيست.مسئله كليتر از اين حرفها است حاج مصطفي.ضمنا من نميگويم كه اين افراد فرشتگان معصوم هستند من ميگويم آنها را مثل آدم دستگير كنيد.همين.علاوه بر اين به اين هم فكر كنيد كه وقتي اينطور وحشيانه ميبرندشان بالاخره قرار نيست كه تا آخر عمر در زندان نگاهشان دارند و اصلا امكانش را هم ندارند پس باز به جامعه بازميگردند منتها اين بار با كينه و عقده هزار برابر گذشته !
ضمنا نرود ميخ آهنين در سنگ.شما ظاهرا فقط منتظر فرصت براي مخالفت كردن هستيد حاجآقا.
مصطفي | May 19, 2007 03:12 PM
این رفتار ها فقط باعث میشه این افراد ازاذل اوباش تحویل گرفته بشند و قاتل و جانی تحویل داده بشند . حالا رفتاری که با آن ها شده به کنار. چرا باید خیابون ها محل این شکنجه ها و برخورد ها باشه ؟ این همه خشونت در جامعه دقیقا همون نتیجه ای رو داره که ازاذل اوباش به دنبال دارند ؟
از اون طرف همه می دونیم این برخورد ها مستمر نیست و چن وقت دیگه این مسئله هم تموم میشه ، اما بعدش چی ؟ افتضاح تر از الآن !
SBRُِ | May 20, 2007 07:52 AM
جنگ اراذل حکومتی و غیر حکومتی است. به سن وسال اینها توجه کنید اینان زاده و دست پرورده و فرزندان راستین حکومت غیر مردمی و خشونت بار کنونی هستند .آنان که باد کشتند اینک طوفان درو میکنند.واین داستان متاسفانه ادامه خواهد داشت .مگر آنکه حاکمیت وگردش امور به مردم باز گردد
به امید آزادی و رهائی ایران و ایرانیان از حکومت ماقبل وسطائی
جهانگیر | May 20, 2007 08:17 AM
بنده در جهاتی با شما موافقم و در جهاتی خیر ... من هم چنین برخوردی حقارت امیزی رو درست میدونم ! چون حقارت حق اینان است ... و این برایشان بسیار اندک است و تاکید دارم صحبتهای دوستان دیگرمان را که اگر با اینان برخورد داشتید حتما نظرتان این نبود ...
اما اینکه می گویید این اوباش با چشم پر از کینه به جامعه باز میگردند تنها یک روی سکه است و همان نیمه خالی لیوان ! هرچند که ضرب المثل شما هم مصداق میتواند داشته باشد که میخ اهنین در سنگ رفتنی نیست ... اما اگر اینان را واقعا بتوانند حبس کنند و در حبس به اینان خوش نگذرانند و عزرائیل را جلو چشمشان بیاورند عمرا هوس بازگشت به اوباش بازیها به سرشان راه نخواهد یافت ... اما اگر در اوین به استخر و سونا بروند و اب میوه نوش جان بنمایند و بدنسازی کنند و ... وای بر ما !
نوع برخوردی که شما میگویید بعد از جمع اوری مهم "تر" است که نوع برخورد چگونه باشد ...
متاسفانه در جامعه ما عادت داریم برخورد ها نصفه و نیمه انجام شود و به همین جمع اوری حقارت بار بسنده میکنیم ... که همین مشکل افرین است ...
اما به نظر میرسد که اینبار جدیتر هستند ... در گذشته بسیار از اینکارها کرده اند ولی شما تصویری از ان نداشتید ! اما اکنون در سیما هم شما تصاویر جمع اوری را هم می بینید ! و مدام در این زمینه بحث و تبادل نظر میشود !برنامه میسازند و گزارش میگیرند و پیگیری می شوند !
اری امیدواریم اینبار قصه تا اخر گفته شود ....
محمدرضا | May 20, 2007 08:29 AM
بنده در جهاتی با شما موافقم و در جهاتی خیر ... من هم چنین برخوردی حقارت امیزی رو درست میدونم ! چون حقارت حق اینان است ... و این برایشان بسیار اندک است و تاکید دارم صحبتهای دوستان دیگرمان را که اگر با اینان برخورد داشتید حتما نظرتان این نبود ...
اما اینکه می گویید این اوباش با چشم پر از کینه به جامعه باز میگردند تنها یک روی سکه است و همان نیمه خالی لیوان ! هرچند که ضرب المثل شما هم مصداق میتواند داشته باشد که میخ اهنین در سنگ رفتنی نیست ... اما اگر اینان را واقعا بتوانند حبس کنند و در حبس به اینان خوش نگذرانند و عزرائیل را جلو چشمشان بیاورند عمرا هوس بازگشت به اوباش بازیها به سرشان راه نخواهد یافت ... اما اگر در اوین به استخر و سونا بروند و اب میوه نوش جان بنمایند و بدنسازی کنند و ... وای بر ما !
نوع برخوردی که شما میگویید بعد از جمع اوری مهم "تر" است که نوع برخورد چگونه باشد ...
متاسفانه در جامعه ما عادت داریم برخورد ها نصفه و نیمه انجام شود و به همین جمع اوری حقارت بار بسنده میکنیم ... که همین مشکل افرین است ...
اما به نظر میرسد که اینبار جدیتر هستند ... در گذشته بسیار از اینکارها کرده اند ولی شما تصویری از ان نداشتید ! اما اکنون در سیما هم شما تصاویر جمع اوری را هم می بینید ! و مدام در این زمینه بحث و تبادل نظر میشود !برنامه میسازند و گزارش میگیرند و پیگیری می شوند !
اری امیدواریم اینبار قصه تا اخر گفته شود ....
محمدرضا | May 20, 2007 08:29 AM
بنده در جهاتی با شما موافقم و در جهاتی خیر ... من هم چنین برخوردی حقارت امیزی رو درست میدونم ! چون حقارت حق اینان است ... و این برایشان بسیار اندک است و تاکید دارم صحبتهای دوستان دیگرمان را که اگر با اینان برخورد داشتید حتما نظرتان این نبود ...
اما اینکه می گویید این اوباش با چشم پر از کینه به جامعه باز میگردند تنها یک روی سکه است و همان نیمه خالی لیوان ! هرچند که ضرب المثل شما هم مصداق میتواند داشته باشد که میخ اهنین در سنگ رفتنی نیست ... اما اگر اینان را واقعا بتوانند حبس کنند و در حبس به اینان خوش نگذرانند و عزرائیل را جلو چشمشان بیاورند عمرا هوس بازگشت به اوباش بازیها به سرشان راه نخواهد یافت ... اما اگر در اوین به استخر و سونا بروند و اب میوه نوش جان بنمایند و بدنسازی کنند و ... وای بر ما !
نوع برخوردی که شما میگویید بعد از جمع اوری مهم "تر" است که نوع برخورد چگونه باشد ...
متاسفانه در جامعه ما عادت داریم برخورد ها نصفه و نیمه انجام شود و به همین جمع اوری حقارت بار بسنده میکنیم ... که همین مشکل افرین است ...
اما به نظر میرسد که اینبار جدیتر هستند ... در گذشته بسیار از اینکارها کرده اند ولی شما تصویری از ان نداشتید ! اما اکنون در سیما هم شما تصاویر جمع اوری را هم می بینید ! و مدام در این زمینه بحث و تبادل نظر میشود !برنامه میسازند و گزارش میگیرند و پیگیری می شوند !
اری امیدواریم اینبار قصه تا اخر گفته شود ....
محمدرضا | May 20, 2007 08:33 AM
افتخار می کنم که وبسایت شمارو امروز پیدا می کنم. و با تمام سخنان شما موافقم. تحقیر دیگران به هر صورتی از نظر انسانی شرم آور است. همهین حزب الله ها که دم از اسلام می زنند بدانند امام حسن با قاتل پدرش این گونه رفتار نمی کرد.
برای جناب مصطفی با این گونه افکاری که حتی زمان عصر حجر هم این گونه کسی فکر نمی کرد متاسفم.
تنها به این دلخوشم که روزی ماه از پشت ابر بیرون میاد.
شباهنگ | May 20, 2007 10:40 AM
خواندن اين مطالب براي اينست كه حداقل يك نفر پيدا بشه جواب منطقي به شما بده.و ديگه اينكه اين نوع طرز فكر شما و همفكرانتون به خصوص كه در روزنامه مكتوب(اعتماد ملي) هم مطلب براي خلق خدا مي نويسيد اهميت داره.بعد اينكه چرا بحث شخصيه؟ شما رو مثال زدم كه خودتون رو جاي همون مردمي بگذاريد كه ظاهرا ازشون داريد دفاع مي كنيد.بابا شخصي رو كه با قمه و چاقو و... يه عمره همه رو به وحشت انداخته رو چطور بايد گرفت.قربون صدقه شون رفت؟! اين قضيه خيلي واضحه كه شما دئيد كه داريد ساز مخالف مي زنيد اونهم با توسل به هر چيز مثل اين يه مطلب عجيب و غريب!به هر حال حاج خانوم من بيش از شما معتقدم به اينكه ميخ آهني نرود در سنگ! ولي...بماند.
مصطفي | May 20, 2007 02:36 PM
چرا هیچ کس نمی پرسه که چرا باید جامعه ای داشته باشیم که توش بستر برای رشد یک بزهکار به سادگی فراهم باشه؟؟چرا تو جوامع دیگه که از نظر اقتصادی و فرهنگی پیشرفته تر از ما هستند این همه اراذل و اوباش نداریم؟؟آیا اگر شرایط رفاهی و کار و تحصیل برای این آدم ها هم به اندازه کافی فراهم بود باز هم بزهکار می شدند؟؟...چرا مسولان ایجاد این شرایط فاسد اقتصادی و اجتماعی مواخذه نم شن؟؟..روی سخنم به تمامی کسانی هست که با این گونه برخوردهای قرون وسطایی موافقند...مشکلات باید ریشه یابی بشن نه این که صورت مسئله رو با خشونت پاک کرد..
some one | May 21, 2007 02:18 PM
چي بگم انقدر عكسها گوياست كه...
دلم گرفته.
شيرين ناز | May 21, 2007 03:03 PM
به اين مطلب شما لينك دادم اگه اشكالي نداشته باشه.
اميرمسعود | May 21, 2007 06:01 PM
به اعتقاد من این آدمها قربانی های جامعه هستند از دوستانی که با این روشها موافق هستند میپرسم هدف از این کار چیه؟ اصلاح شخص؟!؟!؟ متاسفانه در جامعه ما که ضد تخصص است این روشهای سنتی بی نتیجه به اجرا در می آید
. من همینطور در رفتار کسانی که متصدی اعمال این شکنجه ها می شوند همان خشونت موجود در این قربانیان رو میبینم و نمی تونم تفاوت منطقی بین فاعل و مفعول قائل بشم.
نازیلا | May 21, 2007 07:37 PM
به نظر من به جای آفتابه بازی باید مثل پلیس آمریکا یه شوک الکتریکی ملس بدن به طرف تا ...اش بچسبه زیر گلوش! اینجوری متمدنانه هم هست و از تکنولوژی هم استفاده میشه
حمید | May 22, 2007 07:07 PM
سرکار خانم خضر حیدری
از دیدن تصاویر برخوردهای مورد اشاره پلیس با آن افراد کذایی صرفا به دلیل اینکه هرچه باشند هموطن من هستند ناراحت شدم. ولی چند سوال از سرکار که اتفاقا خودتان هم خانم و صاحب احترام هستید دارم. آیا تاکنون با اینگونه افراد روبرو شده اید؟ آیا از نحوه نگاه وحشی و هرزه آنان بر خود لرزیده اید؟ آیا تاکنون در کوچه ای بهنگام عبور و در مقابله با شماری از همین حیوان صفتان که نام انسان و مرد بر خود نهاده اند تمام تنتان لرزیده است ؟ آیا هیچ در هنگام مواجهه با این افراد متوجه شده اید که برای آنان زن و یا دختر بودن شما بعنوان مخاطب کافیست که به خود اجازه هرگونه جسارت و تجری را بدهند ؟؟ آیا تاکنون شده که اینان مزاحمتی برایتان ایجاد کرده و دستتان به جایی بند نباشد؟؟ آیا شده که بی محابا در خیابان متوجه هیکل کثیف و نیمه برهنه اینان شده اید که قمه در دست جلوی ماشینتان را یگیرند که هر چی داری رد کن بیاد ؟؟؟؟؟ خانم حیدری، خانم تحصیل کرده با سواد گرامی !
حتما تابحال به پزشکی قانونی سری زده اید و اگر نرفته اید توصیه می کنم سری به آنجا بزنید و پرونده های ضرب و جرح افراد ناشناس را که زیا د هم هست ببینید و با آسیب دیدگان هم مصاحبه و گفتگویی داشته باشید . مطمئن باشید ضرر نمی کنید. اگر ضرر و زیانی متوجه شما شد خالصانه و ارادتمندانه حاضر به جبران و ادای دین خواهم بود. فقط یک لحظه خود را جای ضربه خوردگان از این وحشیهای بی سرو پا بگذارید تا دلتان اینقدر برای آنها نسوزد.
ممنون از شما و توجهتان !
امیر دور از وطن | May 23, 2007 12:13 AM
مملکتی که کرکس ها با نقاب کبوتر سفید با شعار صلح حکومت می کنند !!!!1
عبدالله | May 23, 2007 03:35 PM
vay bar hale khalayegh
agar arand be hashr
avaze roze ghiamat , shabe tanhaee ra
mahnaz | May 23, 2007 04:21 PM
در تایید فرمایشات شما باید بگم یکی از کسانی که در محلشون این طرح اجرا شده بود در مصاحبه با خبرنگار فکر کنم شرق از نیروی انتظامی تشکر کرده بود ولی گفته بود این نحوه ی برخورد ممکنه برای زنان و دختران ما نا امنی ایجاد کنه و باعث تجاوز یا قتل اونها توسط این افراد به قصد انتقام بشه.
پدرام | May 25, 2007 08:23 AM
سلام فقط میتونم بگم از ادامه و حیات وحشت دارم هیچ حرفی
برای گفتن نیست
عدالت علی پس کجاست؟؟؟؟؟
somayeh | May 25, 2007 06:14 PM
ba salam.khanom heidary bebekhshid ke in harfo mizanam ama az khoda az tahe del mikham ke yek bar posteton be injor adama bokhore bad bebinam bazam nazareton hamine!!!!mikhayd bardaran bebaraneshon piknik ye chelo kababam beden beheshon bokhoran??!!nazare man ine hamchin adamayi ke bozorgo kochik nemifahmen,bayad badtar az ina bahashon raftar kard.bayad enghadr beheshon zad ta esmeshon yadeshon bere.adami ke ba digaran mesle heivon raftar mikone bayad mesle heivon bahashon raftar kard.
mojtaba | May 25, 2007 07:08 PM
ba salam.khanom heidary bebekhshid ke in harfo mizanam ama az khoda az tahe del mikham ke yek bar posteton be injor adama bokhore bad bebinam bazam nazareton hamine!!!!mikhayd bardaran bebaraneshon piknik ye chelo kababam beden beheshon bokhoran??!!nazare man ine hamchin adamayi ke bozorgo kochik nemifahmen,bayad badtar az ina bahashon raftar kard.bayad enghadr beheshon zad ta esmeshon yadeshon bere.adami ke ba digaran mesle heivon raftar mikone bayad mesle heivon bahashon raftar kard.
mojtaba | May 25, 2007 07:09 PM
آقایانی که میگویید این رفتار بد است ؛ چطور آن موقعی که همین آدمها نوامیس مردم را در کوچه و خیابان مورد آزار و اذیت و تحقیر قرار می دهند یاد حقوق بشر نیستید
shobeir | May 25, 2007 07:35 PM
رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي نيروي انتظامي در نشستی به تشريح طرح ارتقاء امنيت اجتماعي پرداخت. سردار اشتري با اشاره به پيگيري ده محور در اين طرح نمونههاي تكان دهندهاي را از تحركات اراذل و اوباش در تهران و برخي شهرهاي بزرگ ارائه كرد.
سردار اشتري با اشاره به پيگيري ده محور در اين طرح ، نمونههاي تكان دهندهاي را از تحركات اراذل و اوباش در تهران و برخي شهرهاي بزرگ ارائه كرد. وي گفت:يكي از اراذلي كه اخيراً دستگير شده در محله سكونت خود با ايجاد رعب و وحشت هرگاه اراده ميكرده و با مراجعه به هر خانهاي، دختران خانه را با خود ميبرده است و خانوادهها هم جرأت صحبت كردن و يا برخوردي نداشتهاند. فرد ديگري در محله خودش در ملاء عام مشروبخواري ميكرده و هيچ كس در زمان ارتكاب اين عمل حق عبور از آن محل را نداشته است. فرد مذكور را همواره عدهاي از نوچههاي وي همراهي و اسكورت ميكردهاند.
به گفته اشتري فرد ديگري جلوي ماشين خانواده محترمي را گرفته و دختري را كه در ماشين بوده به پايين ميكشد و به خانواده وي ميگويد كه او تا فردا در اختيار ماست. وقتي مرد خانواده اعتراض ميكند و ميخواهد جلوي وي را بگيرد او را مورد ضرب و شتم شديد قرار ميدهند. عمل اين فرد اوباش باعث ميشود كه زبان پسر خانواده به لكنت بيفتد، زن خانواده از ترس بيهوش شود و دختر نيز در دام اوباش مذكور اسير شود.
در موردي ديگر اراذل و اوباش، به منزل يكي از بدهكاران خود ميريزند، دست و پاي مرد را بسته و در مقابل چشمان او به همسرش تجاوز ميكند. دو سه شب بعد از شكايت آن مرد، چهار نفره به منزل وي ميريزند و به دخترش نيز تجاوز ميكنند.
منبع:
http://www.alef.ir/content/view/9412/
پدرام | May 26, 2007 02:38 AM
آقایان محترم وخانم های محترمه ای هی داد وفریاد میکنید که با دیدن عکس ها دلم گرفت نمی دونم چی وچی وچی دعا نمی کنم که یه روز همین حضرات با شرف جلوی ماشین شما رو بگیرن ودخترتونو بیارن پایین وبهتون بگن فردا تحویلش میدیم یا دعا نمی کنم یه روز همین ها بریزن تو خونتون دست وبال مرد خانواده رو ببندن وبعدش ...
درک کنید حال اون بنده خدا رو یه مشت چرت وپرت تحویل مردم ندید
علی | May 26, 2007 06:12 PM
این حرامزاده ها را باید در جلوی چشم مردم اینگونه خار کرد تا دیگر جرات نکنند روز روشن به ناموس مردم تجاوز کنند.
شما ضمیمه چهار شنبه های جام جم را بخوانید توجیه میشید
Anonymous | May 28, 2007 03:22 PM
با سلام.
واقعا از خوندن اين خبر و همچنين از همه بدتر از اينكه تو چنين جامعه اي زندگي مي كنم خيلي ناراحت شدم. من كاملا قبول دارم كه اشرار باعث بوجود اومدن هزاران مشكل كوچك و بزرگ تو كشور مي شن و از موضعي نظرم رو بيان مي كنم كه برادر فوق ليسانس و بي آزارم توسط چند تا از همين اشرار از جمله يه شرخر تو تبريز، پارسال كشته شدن. اما با تمام اينها آيا انسان قدرت هتك حرمت ديگران رو داره؟ يعني حقش رو داره؟ بهتره يه مثال مشخور تاريخي بزنم:
يه روز تو اورشليم نزديك معبد سليمان (بيت المقدس فعلي) مردم قصد سنگسار كردن زني رو مي كنن كه تو عمل نامشروع با يه مرد درحاليكه خودش شوهر داشته ديده شده. بزرگان معبد قبل از اينكه فرمان سنگسار كردن اين زن رو بدن، درحاليكه همه آماده اينكار بودن، از حضرت عيسي نظرشو راجع به اينكار (سنگسار كردن) مي پرسن. مي دونين مسيح چه نظري داشت و چه گفت؟ عيسي مسيح گفت: كسي كه درميان شما خود گناهي ندارد و بيگناه است اولين سنگ را پرتاب كند. به اين ترتيب هيچ سنگي پرتاب نشد. اين مي دونين چه معني مي ده؟ معنيش اينه كه به عقيده مسيح و همينطور پيامبر خودمون خضرت محمد هيچ كس بر ديگري حقي نداره. يعني اي مامور يا هر كسي كه يه دختر يا يه پسر جوون رو تو خيابون بي آبرو مي كني، مطمئن باش كه تو هرگز در شرايط اون شخص نبودي و اگه خودت تو شرايط اون شخص زندگي مي كردي ممكن بود از اون هم بدتر يا بي حجاب تر باشي. درضمن مگه كدوم ما گناه نداريم؟ بنظر شما چند درصد از ماموراني كه با بدحجابي برخورد مستقيم مي كنن، خودشون تا حالا يه هيچ صحنه يا فيلم باز و پورنو اي نگاه نكردن؟ مطمئنم كه رقم اين درصد يك رقميه. البته من هيچ اتهامي رو به پليس نمي خوام وارد كنم و اونها هم انسان هستن و جايز الخطا، اما گرچه در جايگاهي نيستم كه به پليس تذكر بدم و هرگز هم قصد اين رو ندارم، اما به پليس مون كه با تمام اين مسائل بازهم اكثريتشون دلسوزانه به امنيت جامعه مون از جون و دل مايه مي ذارن خسته نباشيد مي گم و فقط مي خوام يه چيز رو بگم كه پليسهايي كه مسئول امنيت ما هستيد و ما از اين بابت از شما تشكر مي كنيم، حتما مي دونيد كه مردم تك تك رفتار هاي شما رو، به كل دستگاه حاكمه ايران نسبت مي دن، حالا چه درست و چه غلط. و عوام مردم هم همين كارو مي كنن. همه كه نمي دونن پليس چه طور نيروييه. حتي تو عوام خيلي هام پيدا مي شن كه وزارت كشاورزي رو به پليس ربط مي دن! يعني با يه حركت پليس از كل وزير و وزرا و ... بدشون مياد. پس بهتره پليس هم مراقب اين مسئله باشه. در آخر مي خوام اينو هم ذكر كنم كه حتك حرمت انسان حتي از نوع قاتلش هم كاري غير انسانيه و در هيچ كجاي دنيا پسنديده نيست. همونطور كه زندانيان گوانتانامو از ديدگاه آمريكايي ها مجرم به انواع جرم ها هستن اما ما و جهانيان از بدرفتاري هاي غير انساني آمريكاييها با اون زندانيها منزجر مي شيم، بايد از انجام اعمال غير انساني در داخل كشور اونهم توسط پليس جلوگيري بشه. تنها كسي مي تونه حرمت كسي رو بشكنه كه بقول نيچه ابر انسان باشه و از هر لحاظ كامل كه اين غير ممكنه. حتي اگه همچين انساني هم وجود داشته باشه، با هتك حرمت كردن هم نوعش يكي از فاكتورهاي ابر انسان بودن و كامل بودنش رو كه داشتن رفتاري انسانيه نقض كرده. اميدوارم ديگه شاهد اين نوع رفتارها نباشيم.
درضمن اگه وقت كردن لطفا به وبلاگم هم سر بزنين، من تقريبا هر روز مطالب خوب و مفيدي رو توش قرار مي دم.
با تشكر. بهزاد مقدم.
بهزاد مقدم | May 30, 2007 07:12 AM
سلام به همه دوستان
به نظر بنده باید پولیس خودش راهنما و د ر خدمت مردم باشه و با اونجور آدما هم باید رفتاری انسانی کنند و ارزش انسانی کسی رو زیر پا نگذارند
این هم یک وبلاگ بسیار مفید و علمی و معنوی و غیره...www.forgive.blogfa.com
fahim | May 30, 2007 09:11 AM
هدف از مجازات چیست ؟ انتقام یا اصلاح. در کجای قانون امر به چنین اموری شده؟ در کجای متون فقهی چنین مجازاتی درج شده؟آیادر خارج چنین رفتاری میشود؟بلاخره ما مسلمانیم یا باید از کفارتقلید کنیم؟آیا دیگر امیدی به بازگشت فردیکه در ملا عام بروی زمین کشیده شده و .....به جامعه هست؟ به جای فکر کردن ته انتقام از چنین افرادی که اگر گیرشان بیفتیم چنین وچنانمان میکنند به این فکر باشیم که چرا همیشه در جامعه ما تعداد این افراد رو به افزایش است. از علت غافل نباشیم که بیکاری و نبود امید به آیندهدر بین جوانان ایرانی و سطح سواد کم جزِیی از آن است.این حرکات وحشیانه فقط پاک کردن صورت مساله است.مگر روی خر نشاندن اراذل و اوباش در چند سال پیش جواب داد؟
اشک | June 1, 2007 02:05 PM
حقتان است شما كه در برابر سركوب ملت آذربايجان آرد به دهن گرفتيد و هيچ نگفتيد حقتان است. دلم خنك ميشود وقتي اين صحنه ها را ميبينم. حقتان است بچشيد. تازه اين اول عشق است.
تقی محمدی | June 2, 2007 02:09 PM
من فكر مي كنم خودت هم جزو اراذل هستي كه ازشون حمايت مي كني وگرنه هيچ وقت اين چرندياتو نمي نوشتي
ارش | June 5, 2007 02:07 AM
نمي دانم ايا كسي كه جلوي مرد زنش را مورد تجاوز قرار دهد شرف و ابرو داردۀ
irani | June 6, 2007 02:40 PM
تنها چیزی که اسلام یاد گرفته ام این است که پیامبر با اخلاقش توانست حکومتی اسلامی برپا دارد.
انما بعثت لاتمم مکارم الاخلاق.
پاینده باشید دوستان .
سایه | June 12, 2007 05:29 PM
هر كسي اراذال رو جز اداميزاد حساب ميكنه احتمالا تو شناخت خودش مشكل داره بله اينها حيوانند و از جنس حيوانهايي كه براي انسان خطرناك هستند ودر اسلام به انسان اجازه داده كه با حيوانات وحشي كه جانش را به خطر مياندازد مبارزه كند و ان را از بين ببرد
راجع به خوانواده انها همميتوانند طبق قانون طبيعت اين ايم و ماجراها را فراموش كنند و به خدا توكل نمايند
محمد | June 13, 2007 01:42 PM
به نظر من اسلام هم در مواردی تحقیر مفسدان فی الارض رو جایز دونسته...خانم نمیدونم چی...اگر گیر یکی از اینا می افتادی حاضر بودی با بدترین صورت اونا رو در ملا عام به تمسخر بکشن....آیا خواست لحظه ایی خودت رو جای قربانی این جور آدما قرار بدی...؟؟!!
نونا | June 14, 2007 11:56 AM
با سلام
من فکر می کنم شما یا مطالعتون فوق العاده کم است و یا نسبت به مسایل حساس نیستید اگر جنابعالی اطلاع داشته باشید که ندارید این آقایون به قول شما محترم مفسد فی العرض هستند یعنی به ناموس الله بی احترامی کردند البته به زور باز ، حالا اگر شما یک مقدار غیرت داشته باشید به شما هم بر خواهد خورد و حتی اگر وسط خیابان بدترین بی احترامیها را انجام دهند ناراحت نمشوید و این را هم بدانید که برخورد شایسته با این افراد برخورد شایسته با سگ صفتان می باشد. با تشکر
علی | July 20, 2007 04:14 PM
این و اراذل و اوباش حقشان است از این بدتر هم باهاشون رفتار بشه از نیروی انتظامی و سردار رادان متشکرم اینها کمترین مجازاتشان اعدام است .
حمید | July 24, 2007 11:43 AM
این و اراذل و اوباش حقشان است از این بدتر هم باهاشون رفتار بشه از نیروی انتظامی و سردار رادان متشکرم اینها کمترین مجازاتشان اعدام است .
حمید | July 24, 2007 11:43 AM
این و اراذل و اوباش حقشان است از این بدتر هم باهاشون رفتار بشه از نیروی انتظامی و سردار رادان متشکرم اینها کمترین مجازاتشان اعدام است .
حمید | July 24, 2007 11:43 AM
بنویسید نوشتن حق شماست
خدا بیامرزه اونی که اینترنت رو اختراع کرد و گرنه گجا می تونستید از مظلومیتتون سخن بگید.ولی خداییش شمتا هم یه جورایی از نیروی انتظامی خشن ترید چون غیر خودتون رو اصلا تحمل نمی کنید
درود بر بچه های با حال نیروی انتظامی که اگه اونا نبودند یه ساعت هم اروم نمی خوابیدید روشنفکران عزیز
شاه قلی | July 24, 2007 05:12 PM
تحقير اراذل اوباش براي خرد كردن شخصيت بزرگ و خيالي مردم از انها مي باشد اما ماجراي افتابه ها با برخورد خود نيروي انتظامي با ان ماموران پيگيري شد
Anonymous | July 27, 2007 09:10 AM
به نظر من با اینا باید صدهزار برابر بدتر از این رفتار کنن.خیلی باید ازشون ممنون بود.
وقتی داشتن با زن و بچه مردم تجاوز می کردن باید فکر همچین روزی رو هم می کردن.
شاید.شاید.شاید با اعدامشون و با وحشیانه ترین رفتار باهاشون یه کم یه کم از فشار روحی اون دخترا کم شه.
ely | July 29, 2007 06:40 PM
اگر شمایی که مخالف هستید که چرا با این ادمها این رفتارههارا میکننداگر به مادر یا خواهر خودتان جلوی چشمتان تجاوز می کردند یا جلوی چشمتان دست مادرتان را به خاطر طلا قطع می کردند یا سر خواهرتان را می بریدند یا زن تازه عروستان را جلوی چشمتان می دزدیدند ودیگر خبری ازش نمی شود به خداوندی خدا شما حاضر نیستیدبرای یک لحظه در خیالتان خودتان را به جای ان انسان های بیگناه قراردهید این ادمها جز رفتاری این چنین رفتاری دیگر نباید کرد تازه نیروی انتظامی رفتاری خوب داشته
علی خادمی | August 7, 2007 02:21 PM
قصه قصه ی بد و بدتره توی مملکتی که میگن مملکت امام زمان بیایید
a | October 9, 2007 03:29 PM
این آشغال ها رو باید در جا سقط کرد این قیافه های روشنفکری هم به درد روزنامه هایی که فکر می کنند ملت عقب موندن می خوره. پیغمبر هم بود و دست چهار تا دزد رو قطع می کرد شما برای دزده نک وناله می کردید. خداییش این طوری نیست؟
حسین | October 11, 2007 07:41 PM
افراد آشغالی مثل شما رو باید بدن به همین ارازل تا بمهمی روشنفکر بازی نباید درآورد
Anonymous | November 24, 2007 03:27 PM
ببینین همه جای دنیا حتی توی حتی توی جای مثل فرانسه با کسی که جرمی رو انجام میده ولی خشونت رو چاشنی کارش میکنه برخورد بدی میشه . شما هم نگران اونها نباشید .
نکته بعدی هم اینکه مثل آدمهای روشنفکر می نویسید ولی دین رو کاملا ابزاری میبینید و خدا و پیغمبر رو وسط می کشی .
جهت اطلاعتون هم عرض کنم این نوع برخورد در ملا عام باعث نوعی ترس از ارتکاب جرم میشه که اراذل اوباش عزیز هم از اون بی بهره نیستند . کمی روی چیزی که مینویسید فکر کنید .
مجید | December 12, 2007 12:59 PM
خواستم بگم اونايي كه ميگن ايين كار نيروي نتظامي بد هست به نظر من يك سري آدم بي ناموس هستند زيرا نديدن سر ناموس مردم چه كردن اگر گثافت كاريشونو بدونند اصلا چنين حرفيي نميزنند
ali_TNT | December 20, 2007 12:32 AM
خواستم بگم اونايي كه ميگن ايين كار نيروي نتظامي بد هست به نظر من يك سري آدم بي ناموس هستند زيرا نديدن سر ناموس مردم چه كردن اگر گثافت كاريشونو بدونند اصلا چنين حرفيي نميزنند
ali_TNT | December 20, 2007 12:46 AM
سلام
از نظر من کار خوبی کردن
باید اونا جمع بشن
باید بقیه بفهمن که یه خورده بترسن اینجوری که نمیشه
اگه بدونین چه به سر آدم های بدبخت در آوردن شما که نمیدونید
Esmaeil | December 24, 2007 04:33 PM
اگه اینا آدم باشن شما اونو تحقیر آدمیت بدون
بهزاد | December 31, 2007 07:55 PM
با سلام خدمت همه عزیزان عرض اداب و احترام دارم
گرچه نظری را که می نویسم به نسبت زمان وقوع حوادث بسیار دیر می باشد و به قول معروف دیگر تنور داغ نیست ، اما فقط عرض بنده این است که این همه جنگ و دعوا و دادن صفات نا شایست و زننده به نویسنده این وبلاگ برای چیست ؟ چرا فکر می کنید مخالفت ایشان فقط ژست روشنفکرانه است ؟ دوستان بیایید برای یک بار هم که شده همه اختلافهایمان را کنار بگذاریم وبه این بیاندیشیم که اگر برخورد با این اشرار لازم و ضروری بود تا کنون چرا این مهم انجام نگرفت . من از شنیدن کارهایی که این جنایت کاران کردند خونم به جوش آمد و بسیار برای قربانیان بی صدای این جنایات متاسف و متاثر شدم . اما دوستان ! منطقی باشیم . چقدر احتمال می دهید که این بگیر و ببند همیشگی باشد . به آن دوست عزیز می گویم که واقعه تاسف بار تجاوز به زن آن مرد مظلوم را عنوان کرده که چند روز پس از شکایت به دختر او نیز تجاوز کردند . همان اشرار!! سبحان الله ، در کجا زندگی می کنیم ؟! دوست عزیز و غیرتمند من . اگر پس از شکایت آن مرد ، آن اشرار به صلابه کشیده می شدند ، البته نه با ین وضعیت مضحک فعلی ، آیا دختر آن مرد حداقل نجات پیدا نمی کرد از هتک حرمت . نیروی انتظامی محترم در آن چند روز کجا بود ؟ نکند ما تازه صاحب یک پلیس شد ه ایم . یا در آن زمان تمام فکر و ذکرشان سرکوب چند جوان دانشجو و چند زن و معلم و ... بود و دیگر نوبت به این اشرار نمی رسید . چرا این قدر ذوق زده شده اید که نمی توانید کمی احتمال بدهید ، فقط کمی ، که اینها فقط اعمال قدرتی زود گذر باشد . یا پرده پوشی سایر اعمالی که انجام می دهند و ما خبر نداریم . مگر نمی دانید که دانشجویان و خبرنگاران نیز با وضعیتی مشابه دستگیرو مورد ضرب و شتم قرار می گیرند . و نیز تکرار می کنم سخنان آن دوستان عزیز را که اگر محیط برای رشد چنین اراذلی مهیا نبود امروز ما نه جنایات آنها را شاهد بودیم و نه ضرب و شتم و به مضحکه کشاندنشان و علاوه بر این فکر می کنید آنها چقدر از این مسئله درس خواهند گرفت . به فردایی فکر کنیم که این اشرار از زندانها آزاد می شوند . و یا برادرشان ، دوستشان و .... و با کینه که از جامعه به دل دارند . از جامعه ایی که با یک ترقه شروع جنگ را دیده اند و با یک نسیم فکر طوفان کرده اند . تجربه دهها سال پلیس دنیا را برای برخورد با افرادی مشابه این اشرار ندیده ایم ؟ فرمایشات و اعمال بزرگانی چون علی ( ع ) و پیامبر اسلام ( ص ) و یا حضرت مسیح ( ع ) را ندیده ایم ؟ چرا فکر می کنید با همین آفتابه به گردن انداختن و شمشیر پلاستیکی به دست آنها دادن همه چیز تمام می شود . برای از بین بردن حشرات مرداب ، کشتن آنها کاری عبث و زود گذر است . باید مرداب را خشکاند و در این مرداب مملکت ما عربده های این بدمستان همچنان گوش فلک را کر خواهد کرد . زیاده عرضی نیست . فقط قبل از اینکه برای فحش دادن به این حقیر خود را آماده کنید به این حکایت نیز توجه بفرمائید :
> پیروز باشید .
بهرام | January 13, 2008 06:57 PM
خانوم جون اگه اشتباه نكنم بدت نمياد شبي رو تو خونه اين اشرار بگذروني لطفا همه رو به فيض برسون
nazi 21 | January 22, 2008 04:27 PM
معلوم میشه هنوز با اینهمه ادعای حقوق شهروندی و حق و حقیقت نمی تونید مسائل سیاسی رو از مسائل اجتماعی جدا کنید به نظر من باید این افراد رو در ملاء عام تکه تکه کرد. یا حق
sam | January 28, 2008 02:30 PM
تمام شماها که با طرح جمع آوری اراذل و اوباش مخلف هستید باید ناموستان به دست این حرامزاده ها مورد تجاوز قرار بگیرد تا ببینم باز هم حمایتشان میکنید؟ شماها یک مشت بچه سوسول تیتیش مامانی هستین که با دیدن این صحنه ها حالتون بد میشه.
درود بر غیرت دلاوران نیروی انتظامی که در راس آنها سردار رادان است.
امیری | February 20, 2008 04:54 PM
تمام شماها که با طرح جمع آوری اراذل و اوباش مخلف هستید باید ناموستان به دست این حرامزاده ها مورد تجاوز قرار بگیرد تا ببینم باز هم حمایتشان میکنید؟ شماها یک مشت بچه سوسول تیتیش مامانی هستین که با دیدن این صحنه ها حالتون بد میشه.
درود بر غیرت دلاوران نیروی انتظامی که در راس آنها سردار رادان است.
امیری | February 20, 2008 04:55 PM
صد رحمت به زندان ابوغریب خاک تو سرتون که شما از طرح نیروی افتضایی حمایت می کنید پس بگین در دادگاه رو تخته کنند کجا اسلام این چیزها برخوردها رو نوشته
داریوش | March 9, 2008 05:12 PM
خاک بر سرتون که از این نیروی افتضایی حمایت می کنید کجای اسلام اینگونه حرکات بیمار گونه را تایید می کند خاک بر سر نیروی افتضایی بگین دادگاهها را تخته کنند
داریوش | March 9, 2008 05:24 PM
من كاملا با برخورد با اراذل و اوباش موافقم . ولي كتك زدن همين اراذل و اوباش را در وسط خيابان قبول ندارم و روزي چوب اين اقدامات عجولانه را خواهيم خورد . كاهش مشكل بيكاري راه حل اصلي است . نه كتك زدن در وسط خيابان . متشكر
الهام چيذري | May 13, 2008 09:56 PM
بابا دست بردارین از این کارای غیر انسانی اگه تو مملکت ما رفاه وامکانات بود این جوانهای بدبخت به این کارا دست نمیزدن
farhad | June 5, 2008 12:52 AM
کسانی که میگن این کارا بده نباید بزنن . دلم میخواست خودشون گیر یکی ازین اراذل و اوباش می افتادن تا بهشون میگفتم چه حالی میده اگر خانوادت گیر یکی ازین بی پدر مادرا می افتاد میفهمیدی .اخه کونی تو که دم از حقوق بشر میزنی میفهمی یه زنو بزور بهش تجاوز کردن بعدا کشدن یعنی چی یسر بیا پایین شهر ببینم خایه داری وایسی .دیگه کسه شعر نگیدا تجاوز به یه دختر باکره 10 ساله جزاش چیه با قمه بجون مردم افتادن جزاش چیه
علی | July 9, 2008 07:48 PM
درود بر شرف وغيرت مردان خدا كه از نواميس مردم حمايت ميكنند
كمليا | August 24, 2008 03:41 PM
حقه اینها بیشترازاینهاست اونها را باید بکشند
Anonymous | September 8, 2008 01:29 PM
حقه اینها بیشترازاینهاست اونها را باید بکشند
Anonymous | September 8, 2008 01:32 PM
سلام دمت جیز انصافا حرف دلو زدی
Anonymous | September 27, 2008 01:45 PM
سلام دمت جیز انصافا حرف دلو زدی
mehran | September 27, 2008 01:46 PM
دولت کنونی حماقتهای بزرگی مرتکب شده.بی تدبیریهایی که تاریخ هیچوقت فراموش نخواهد کرد.ننگ باد بر این دولت ننگ باد بر دولتی که ابتدایی ترین اصول اسلام را هم رعایت نکرده است.اسلام حتی شکنجه کسی که محکوم به مجازات اعدام باشد را مجاز نشمرده.حضرت علی که الگوی انسانیت بود در مورد یکی از بزرگترین دشمنان تاریخ اسلام یعنی ابن ملجم دستور داد تنها یک ضربه همانگونه که به ایشان وارد کرد وارد کنند .از ابن ملجم هم پست تر داریم؟
متاسفانه دولتی که دم از عدالتخواهی میزد خود پشتیبان ناعادلانه ترین برخوردها و غیرقانونی ترین مجازاتها!!!است.برای این نوع جرایم باید در محکمه مجازات درنظر گرفت و نیروی انتظامی حق انجام مجازات قبل از محاکمه را ندارد.متاسفم که جامعه ایران حتی برخی شهروندان متوجه این بلای بزرگ نیستند. این امنیت است؟؟؟ این جامعه است؟؟؟ آیا واقعاً ریشه اراذل و اوباش خشکانده خواهد شد؟؟؟ آیا جرم زدایی شده؟؟؟ آیا واقعاً کسی قادر به توجیه این طرح کثبف و ننگبار میباشد؟؟؟
مجتبی | October 15, 2008 12:44 AM
اخه ادم حسابی تو که خودت دم از منطق میزنی اگه راست میگی برو با یکی از همین اوباش صحبت کن ...برو دیگه ... ببینم جراتشو داری این بی ناموسا تا وقتی گرز و قمه توی دستاشونه حقوق بشر که هیچی بابا ننه ی خودشونم نمیشناسن حالا تو که داری طرفداریشونو میگیری خوبه بیان یکی فقط یکی از اون بلاهایی رو که سر افراد بی گناه اوردن سر تو هم بیارن تا اون وقت بهتر طرفداریشونو بگیری
نخیر برادر من با این افراد باید به زبون خودشون صحبت کرد
منتقد | February 18, 2009 02:37 PM
اخه ادم حسابی تو که خودت دم از منطق میزنی اگه راست میگی برو با یکی از همین اوباش صحبت کن ...برو دیگه ... ببینم جراتشو داری این بی ناموسا تا وقتی گرز و قمه توی دستاشونه حقوق بشر که هیچی بابا ننه ی خودشونم نمیشناسن حالا تو که داری طرفداریشونو میگیری خوبه بیان یکی فقط یکی از اون بلاهایی رو که سر افراد بی گناه اوردن سر تو هم بیارن تا اون وقت بهتر طرفداریشونو بگیری
نخیر برادر من با این افراد باید به زبون خودشون صحبت کرد
منتقد | February 18, 2009 02:40 PM
اخه ادم حسابی تو که خودت دم از منطق میزنی اگه راست میگی برو با یکی از همین اوباش صحبت کن ...برو دیگه ... ببینم جراتشو داری این بی ناموسا تا وقتی گرز و قمه توی دستاشونه حقوق بشر که هیچی بابا ننه ی خودشونم نمیشناسن حالا تو که داری طرفداریشونو میگیری خوبه بیان یکی فقط یکی از اون بلاهایی رو که سر افراد بی گناه اوردن سر تو هم بیارن تا اون وقت بهتر طرفداریشونو بگیری
نخیر برادر من با این افراد باید به زبون خودشون صحبت کرد
منتقد | February 18, 2009 02:42 PM
بنده يك كارمند هستم ، يه روز صبح داشتم ميرفتم سركار كه يكي از همين اراذل و اوباشي كه مورد حمايت و دلسوزي شما هستند به من حمله كرد و چنان بنده را با چاقو زد كه بدنم 4 بخيه خورد و بعد از سرقت كيفم متواري شد. دست نيروي انتظامي درد نكنه زيرا ترحم بر پلنگ تيز دندان
ستمكاري بود بر گوسپندان
شهرام برزني | May 5, 2009 08:15 AM
خیلی تعجب است که چرا این سگان را به جهنم نمی فرستند
Anonymous | June 15, 2009 09:35 AM
خواهرم را یکی از اشرار بنام حمزه کرده که شرور و مواد فروش و چاقوکش بود با مواد بی هوشی دزدید برد کرمانشاه و به زور و تهدید پدرم که بعداز شش ماه دق کرد و مرد به زنی خودش در آورد و مواد فروش و معتادش کرد و بعد هم رهاش کرد - حالا به کی بگم دردم -به نیروی انتظامی گفتیم آنها هم از حمزه کرده و داداشش می ترسیدند - آیا کسی هست که آبروی رفته مارا برگرداند آیا کسی می تواند جبران مردن خواهرم محبوبه را بکند ؟ خدایا به دادمان برس
منیره | June 22, 2009 03:54 PM
خواهرم را یکی از اشرار بنام حمزه کرده که شرور و مواد فروش و چاقوکش بود با مواد بی هوشی دزدید برد کرمانشاه و به زور و تهدید پدرم که بعداز شش ماه دق کرد و مرد به زنی خودش در آورد و مواد فروش و معتادش کرد و بعد هم رهاش کرد - حالا به کی بگم دردم -به نیروی انتظامی گفتیم آنها هم از حمزه کرده و داداشش می ترسیدند - آیا کسی هست که آبروی رفته مارا برگرداند آیا کسی می تواند جبران مردن خواهرم محبوبه را بکند ؟ خدایا به دادمان برس
منیره | June 22, 2009 03:54 PM
خواهرم را یکی از اشرار بنام حمزه کرده که شرور و مواد فروش و چاقوکش بود با مواد بی هوشی دزدید برد کرمانشاه و به زور و تهدید پدرم که بعداز شش ماه دق کرد و مرد به زنی خودش در آورد و مواد فروش و معتادش کرد و بعد هم رهاش کرد - حالا به کی بگم دردم -به نیروی انتظامی گفتیم آنها هم از حمزه کرده و داداشش می ترسیدند - آیا کسی هست که آبروی رفته مارا برگرداند آیا کسی می تواند جبران مردن خواهرم محبوبه را بکند ؟ خدایا به دادمان برس
منیره | June 22, 2009 03:54 PM
salam khanom mohtaram shoma delet kheyli khoshe ina amsal ina kasani hastand ke dokhtaraye mardomo be hezar badbakhti keshandand .man shak daram shoma khanom bashid baraye shoma moteasefam
ahmad | September 17, 2009 10:09 PM
خدا قوت اگه شماها نبوديد معلوم نبود چه اتفاقي مافتاد
Anonymous | October 18, 2009 10:17 AM
حق این ملت خیلی بدتر از اینهاست باید حالا حالاها بکشید حق مردم ناسپاسی که کفران نعمت کرده اند جز عذاب الهی نیست
بهروز | April 14, 2010 12:04 AM
سلام
خیلی هم حق شونه این حیوانات کثیف
همین عوضی ها حق منو با تهدید و ارعاب خوردن
خوش به غیرت نیروی انتظامی که با این حیوانها به روش خودشون رفتار میکنه
دستشون درد نکنه
این دست عدالت مولا علی هست که از آستین این جوانمردها در میاد.
حق من و که از این اراذل گرفتن هیچ اتفاقی هم برام نیافتاد
اونا هم به درک واصل شدن
امیدوارم آتش جهنم براشون ابدی باشه
یاحق یا علی
سارا | June 30, 2010 03:40 PM
@@@@آره موافقم باید براشون کارت دعوت بفرستیم
farhad | July 1, 2010 05:21 PM
آره باید کارت دعوت براشون بفرستن
فرهاد | July 1, 2010 05:33 PM
برادرا خسته نباشيد كارتون خيلي درسته به اميد سركوبي تمام اراذل
Anonymous | July 8, 2010 12:22 AM