« استقبال زنان اصولگرا از تولید انبوده به جای زایمان !
صفحه اصلی
بر زخمهاي اين كودك چه كسي مرهم ميگذارد؟ »
مسئله خصوصی یک زن یا حق مسلم ملی ؟
بوی گند تعفن و خودبینی از همه جای این شهر بزرگ بی در و پیکر به مشام می رسد.نزدیک به 10 روز است که مسئله خصوصی یک «انسان» به احمقانه ترین شکل ممکن تبدیل شده به مسئله ملی کشور.به سوپرمارکت های سر هر کوچه که سر بزنید ، بسته به میزان وجدان و شعور انسانی شان ،فیلم خصوصی ترین لحظات زندگی یک دختر جوان بخت برگشته را که از قضا هنرپیشه هم هست ،می توانید بخرید.از سوی دیگر در تمام طول این 10 روز زشت و پلید، عده ای از وبلاگ نویسان نامحترم که ظاهرا سوژه کم آورده اند یا در پی اطفای حریق درونی خود هستند این خانم جوان را کرده اند سوژه نوشته های کثیفشان.یک عده آدم بیکار و صد البته بیمار با عبارات احمقانه ای مثل «فیلم ...خواهر بهروز » یا ، « اینجا را دانلود کنید تا فیلم ... دختر شوکت را ببینید» زندگی این دختر جوان را چوب حراج زده اند و یک عده عابد و زاهد یک شبه هم نوشته اند : « دیدید که خانم هنرپیشه توزرد از آب درآمد و در فیلم های مستهجن دیده شد؟ »
چند پرسش :
1.چه کسی می تواند سنگ اول را بزند به « مریم مجدلیه»؟ آن کس که هیچ گناهی ندارد کیست که اولین سنگ را بردارد و بر فرق سر این خانم هنرپیشه بخت برگشته بکوبد؟
2.زاهدنماهایی که احتمالا به هنگام دیدن فیلم این خانم حالی به حالی هم شده اند بر اساس چه ملاکی او را گناهکار می دانند و متهم به عمل مستهجن می کنند؟ آیا رابطه جنسی زنان همچنان یک تابوی غیرقابل انعطاف است؟
3.اگر چه ورود به حریم خصوصی آدم ها چه زن و چه مرد یکی از کثیف ترین کارهای ممکن است، اما می خواهم بپرسم که آیا اگر این فیلم مربوط به ... یک مرد بود هم تا این حد کثافت به بار می آورد؟ یا این فقط زنان هستند که اختیار بدن خود را ندارند ؟
4.موجود پستی که برای اولین بار این فیلم را همه جا منتشر کرده و حیوانات بیمار دیگری که در سایت ها و وبلاگ ها و میدان های شهر و سر کوی و برزن ها به بی حیثیت شدن این خانم دامن زده اند ،آیا یک لحظه فکر نکرده اند که چگونه زندگی یک انسان را نابود می کنند؟ به این فکر کرده اند که این آدم پدر، مادر، خواهر و برادر دارد و پس از این مفسده ای که برایش به راه می اندازند چگونه باید به زندگی خود ادامه دهد؟
5.آیا اگر زیگموند فروید زنده بود، جامعه ای بهتر از جامعه بیمار جنسی ما به عنوان نمونه آزمایشگاهی برای تحقیقاتش پیدا می کرد؟
6.آیا مردم سطحی نگری که برای دیدن ...یک هنرپیشه زن صف می کشند و لطیفه می سازند،همان نادان هایی نیستند که قتلی در سریال نرگس برایشان مهم تر و واقعی تر از قتلی در زندان اوین است؟همان مردمی که ذهن و حافظه شان فقط برای توجه به چنین مسائل سطحی و کم اهمیتی تربیت شده است؟
7.این دیگر سوال نیست.این یکی نفرین است : ننگ بر ماکه باهم چنین می کنیم.
بقیه نوشته ها :
به ضمیمه آزادی.مریم میرزا
اثر هنری به چه درد این دیار می خورد؟ داوود پنهانی
به توان بی نهایت ابتذال.امشاسپندان
برنمی تابم این لجنزار را.محمد آقازاده
توضیح : لینک وبلاگ های منتشر کننده فیلم را نگذاشتم تا راه تازه ای برای راه یافتن به خلوت دیگران باز نکنم.

Comments
اين درد مرا كشت...
مرتضا | November 3, 2006 02:37 PM
اين درد مرا كشت...
مرتضا | November 3, 2006 02:39 PM
سلام
با
لینک اتوماتیک
فهرست و نمایه های وب ایرانی
...........................
http://web-award.blogspot.com/
وب - آ – ورد
نمایه های وب ایرانی: نمابه ها | November 3, 2006 03:06 PM
man ham ba nazar shoma movafegham chera inghadr adama kasif shodan ke rikhtan aberoye adamaye ba haya mesle ab khordan shode baraashoon .ye soal daram vaghti onha dar hal montasher kardane in filmha hastand chera ?akhe chera az khodeshon nemiporsan age yeki ba khahar man zane man ya madaram in karo bokone man che hali behem dast mide?be nazar man in kar gonahe bozorgie,shayad baraye khili az afrad in etefagh mohem nabashe vali baraye kasi ke hamishe hefz hejab mikarde dar hade marg mitone barash azar dahande bashe biayd hamishe ghabl az inke kari bokonim be in fekr konim ke age ba khodemon in raftar mishod che hali behem dast midad>?
marjan | November 3, 2006 03:37 PM
حافظه تاريخي مردم بسيار ضعيف است. چه بسيار جنايت ها و فجايعي كه مردم مي بينند و اما پس از مدتي به باد فراموشي اش مي سپارند. اين نيز فراموش خواهد شد . شايد اين همه موهبتي باشد كه ستار العيوب به ما عطا كرده است تا ايمان بياوريم به بخشندگي و بزرگي اش. با اينحال آنچه با خوابيدن طوفان سهمگين افكار عمومي ملتي كنجكاو براي قرباني آن باقي خواهد ماند انساني درمانده- خانواده اي از هم گسيخته و دودماني بر باد رفته است.
گريزي نيست اينها هم جزيي از همان حركت لجام گسيخته ي جامعه اي اطلاعات زده ـ مي گويم اطلاعات زده و نه اطلاعاتي ـ امروز ماست به سمت آنچه تكنولوژي نامش مي نهيم.
جهان فرداي ما جهاني شيشه اي خواهد بود كه هيچ پرده اي مستتر نخواهد ماند و هيچ رازي محفوظ و ما چاره اي جز اين نخواهيم داشت كه خود را در معرض رفتارهايي قرار ندهيم كه افشاي آن شخصيت اجتماعي امان را لكه دار كند.
من هم به واسطه حرفه و جامعه ي پيرامونم متاسفانه ديدم آنچه را كه قلبم را به درد آورد. اما تاسفم به خاطر اين بود كه اطمينان دارم هر دو نفر كاملاْ به وجود دوربيني كه رابطه اي خصوصي را ثبت مي كند اشراف و اطلاع داشته اند.
چرا عاقل كند كاري كه باز آرد پشيماني ؟
سهراب-صادق | November 3, 2006 05:01 PM
با این موافقم.
آرش | November 3, 2006 07:03 PM
آب صفت هرچه شنيدي بشوي
آينه سان آنچه ببيني مگوي
لاجرم اين گنبد انجم فروز
آنچه به شب ديد نگويد بروز
فرزاد از بلاگ چس فيل | November 3, 2006 08:21 PM
سنگ اول رو من حاضرم بزنم. منتها به سر شما و امثال شما. شبه روشنفکرهای بیماری که منتظر یه اتفاقن تا با تحقیر جامعه، خودشون رو بالا بکشن و تحلیلگر و متفاوت و فهیم و فهمیه جلوه کنن. شما شبه روشنفکرهای بیسواد عقب مونده ، انگلهای این جامعه هستین. از این جامعه تغذیه میکنین. مثلا با تحلیل و تحقیر ضعف هاش.شما بدون اتفاقات این چنینی هیچ حرفی برای گفتن ندارید. بس که ابله و بیسواد هستید. تو و امثال تو اگه ذره ای فهم داشتین انقدر این عبارت کریه و عامیانه خصوصی ترین چیز رو تکرار نمیکردین. اتفاقی که همه ی دنیا - منهای استثناها- انجامش میدن و از انجام دادنش توسط دیگران باخبرن کجا میتونه خصوصی ترین چیز باشه؟ سکس ، خصوصی ترین لحظه ی زندگی؟؟؟ چی می شنوم خدای من! چقدر این شبه روشنفکرها سطحی نگر و احمق هستن. باری در نهایت در تمام این ماجرا اتفاق غیراخلاقی رو نه اون خانم مرتکب شده نه اون آقا نه کسانی که فیلمو تکثیر کردن و دیدن. اتفاق غیراخلاقی این ماجرا امثال شما تحلیل گران بیسواد تحقیرگر هستین که حال آدمو بهم میزنین با این همه حس طلبکاری نسبت به عالم و آدم . و چقدر درسته این حرف. کسانی که بیشتر از همه دم از اخلاق میزنن از همه بی اخلاق ترن
hamed | November 3, 2006 09:14 PM
شما در این نوشته کلاهتان را یکطرفه قاضی کردید. درست میگویید زندگی خصوصی مردم به خودشان ربط دارد و اصلاً به ما چه
که در رختخواب فلان آدم چه میگذرد. اولاً شک نکنید که طرف خودش بود. ثانیاً این خانم اطلاع داشتند از اینکه
فیلمبرداری دارد میشود. ثالثاً با این خانم کلی دختر جوان و همتیپشان احساس همذاتپنداری کردهاند. به نظر ِمن خوب شد که
این فیلم پخش شد. مردم باید بدانند که چه جامعه کثیفی داریم. اینهایی که دم از سینمای اسلامی و... میزنند. شما گیر
دادهاید که چرا ملت ما اینجوری هستند و همه اشخاص را در هر تیپ و موقعیتی که هستند بهشان نسبت دادید بیایید بگویید این
بدعت بد از کجا دارد نشأت میگیرد چرا باید اینجوری بشود که مثلاً مردم دوست دارند که مجلسخصوصی ملت را ببینند... علت
هم
این خانم باید مجازات شود. یعنی که چه؟ حقش بود باید هم اینجوری
میشد. والله
من به عنوان یک جوان مذکر در این مملکت اعقاد دارم که اینها همش برمیگردد به خلأهایی که این جوانان دارند. به آموزهها و
تعالیم بد دینی. این محدودیتهایی که برای جوانان هست. . برای چی در دیگر کشورها
چنین چیزهایی عادیست ولی در مملکت ما اینطوریست ها؟ این فرهنگ غلط. این جوانان حشری.
حالا شاید این حرفها را از سر اطلاعرسانی غلطی که دارند بهمان میزنند میگویید-که امیدورام اینطور نباشد. اینها سیاست
است که میگویند خودش نیست و فلان. میخواهند جامعه دچار ذهنیت بد از... نشود. میدانند که اگر گندش در بیاید دیگر هیچ
خانوادهای اجازه نمیدهد که فرزندش در... . عقاید و افکارتان مورد احترام است و خیلی با این نوع نوشتههای شما حال میکنند.
یا دروغ نباید اتفاق میافتاد ولی حالا که انفاق افتاد بهتر شد.
farshad | November 3, 2006 09:42 PM
در مورد اینکه لینک بلاگ های منتشر کننده ایم فیلم رو نذاشتی کار خوبی کردی ... کاش کسانیکه می دیدن می فهمیدن دارن چی کار می کنند
omid mohaddes | November 3, 2006 11:41 PM
مردم،
گروه ساقط مردم
دلمرده و تکیده و مبهوت
در زیر بار شوم جسدهاشان
از غربتی به غربت دیگر
می رفتند
و میل دردناک جنایت
در دستهایشان متورم می شد
فروغ
پندار | November 4, 2006 12:16 AM
در پاسخ به دوستي كه به اسم حامد كامنت گذاشته بايد توضيح بدهم كه خصوصي بودن يا نبودن يك امر را ميزان تكرار يا عموميت داشتن آن ميان آدم ها مشخص نمي كند.اگر تمام دنيا در هر لحظه مشغول سكس باشند باز هم بدن هر فرد براي خودش حريمي دارد و خصوصي است.آدم ها در لحظه هاي اين چنيني هر كدام عادات و اصرار خصوصي خود را دارند كه به بقيه ربطي ندارد و هيچ گجاي اين حرف هم روشنفكرانه نيست.بلكه اتفاقا نظر شما است كه بار نامعقولي از روشنفكري ناپخته و خام دستانه را به دوش مي كشد چه اگر نظر شما را بپذيريم از فردا بايد همه سر از اتاق خواب همديگر درآوريم و خودمان هم با دست خودمان فيلممان را به متفكراني چون شما تقديم كنيم!!
فهيمه | November 4, 2006 12:28 AM
مردم،
گروه ساقط مردم
دلمرده و تکیده و مبهوت
در زیر بار شوم جسدهاشان
از غربتی به غربت دیگر می
رفتند
و میل دردناک جنایت
در دستهایشان متورم می شد
فروغ
پندار | November 4, 2006 12:39 AM
Ba nazare Fahime 100% movafegham. Omidwaram ke moshkel oon honrpishe harche zoodtar hal beshe. Ama ajab Jameie Khalezanak va Daiimardaki hast in Iran!!!
Reza | November 4, 2006 03:34 AM
جامعه ايراني: كلوني گوسفندان
hamid | November 4, 2006 11:44 AM
میخواستم خواهش کنم که مامنت من رو به اسم فرشاد برایتان آمده همان که در بین خطوط فاصله هست پاکش کنید. هم اشتباه فرستادم هم تیکه تیکه و ناقص ممنون میشوم پاکش کنید
فرشاد | November 4, 2006 12:19 PM
faghat brayeh oonhaee keh az partab sang lezzat mibarand:
1)agar in film ro didi keh khodet ham dar enteshar cizi keh behesh bi bando bari migi sherkat kardi
2)agar nadidi kash yek zareh mitarsidi keh dari eshtebah mikoni va hameh chiz be ghasd hatk aberoyeh anjam shodeh bashe
3)khob agar oomhee keh bish az hameh dam az akhlagh mizanand biakhlaghtarand lotfan khodeto az in mordab bekesh kenar ta be gorm in eddea (sang zadan) vared grouh biakhlagha nashi
4)yeki begeh agar ba ghavanin kaeshvar ma inkar gorm ham basheh gorm oonhaee keh pakhshesh mikonan cheghadr bishtareh
elnaz | November 4, 2006 12:26 PM
اول كه سلام
ضمن احترام به احساس شما و بقيه دوستاني كه از وجود چنين آسيبي در جامعه رنج ميبرند از شما كه ميتوانيد در همان رسانهاي كه به انتشار اين لحظات خصوصي دامن زد ، نوشتههاي تاثير گذاري تحرير كنيد ، ميخواهم اگر بنده را به عنوان يك گزارشگر حوادث – اجتماعي به ويژه در حوزه زنان قبول داريد بخواهم كه اندكي به جاي تاختن صبر كنيد و به درستي در نقد و تحليل اين آسيب قدم بگذاريد .
خانم حيدري عزيز ، چندين روز از ماجرا گذشته و تازه شما به ماجرا پرداختهايد و آن هم از در بد و بيراه گفتن به آدمهايي كه خود قرباني و معلول جامعهاي هستند كه من و شما هم در جامعه شدنش دخيل هستيم . پس اگر اجازه بدهيد رنگ و بوي ناسزا گويي به كنندگان اين ماجرا در كارمان نباشد بهتر ميتوانيم به كالبد شكافي ماجرا بپردازيم .
البته و صد البته كه من با نظر شما موافقم اما اين بيمار نياز به پرستاري و درمان دارد و شما كه روزنامهنگار خوبي هستيد و در رسانه پر مخاطبي هم كار ميكنيد موظفيد اين بيماري را شناسايي كنيد و در درمانش گام برداريد. جاي تاسف است كه فقط بخواهيم به پخشكننده و ... فحش بدهيم و ديگراني كه اين ماجرا دامن زدهاند . دستكم از نخستين باري كه سازمان عقيدتي سياسي نيروي انتظامي در زمستان 1381 خبر خودكشي 13 دختر جوان به دليل انتشار فيلم مهماني آنها را منتشر كرد بنده روي اين ماجرا كار كردهام . از شما به جد خواهش ميكنم اگر وبلاگتان را براي اطلاع رساني و اثرگذاري مثبت راهاندازي كردهايد اين فرصت را به وجود آوريد تا به طور كارشناسيتر دراين باره حرف بزنيم .
سينا | November 4, 2006 01:02 PM
سينا جان من كه شخصا هميشه از نظرات تو استقبال ميكنم و خوشحال ميشوم اگر در اين بحث به عنوان يك خبرنگار كاركشته شركت كني و نظرات كارشناسي بدهي.اما دو نكته را بايد حتما بگويم و آن اينكه اولا درباره دامن زدن روزنامه اعتماد ملي به ماجرا اگرچه در خيلي از زمينهها با عملكرد روزنامه مخالفم و حرص هم ميخورم بابتش اما در اين مورد خاص ،به نظرم نيامد كه دامن زدني در كار باشد چون خبر ما رويكرد مثبتي داشت البته به نسبت خبر بقيه روزنامهَها....اما مورد دوم اينكه آره من با عصبانيت اين مطلب را نوشتم و تازه كلي خودم را كنترل كردم.درباره اينكه با كمي تاخير هم نوشته شده است قبول دارم چون حسابي درگير بودم و در اولين فرصت ممكن نوشتمش.به هر حال از اينكه در بحث شركت كني يا پيشنهادي درباره نحوه پرداخت ماجرا بدهي واقعا ممنون ميشوم استاد.
فهيمه | November 4, 2006 01:26 PM
همه اين حرفا به كنار نمي دونم چي شده كه اينقدر فاحشگي حرمت پيدا كرده. اين اظهار نظر خانوما اينجور نشون ميده كه اونا هم بدشون نمي ياد به شرطي كه خلوتشون فاش نشه يه همچين كارايي بكنن. چي دارين ميگشن. من از وقتي اين جريانو شنيدم حالم از ديدن تلويزيون بهم مي خوره. والا اين خانوم كه اتوبان بود. معلوم بود دفعه (دفعات) اولش نبوده. اون بايد خودش خودشو بكشه.
محسن كريمي | November 4, 2006 03:39 PM
فكر مي كنم اون خانم و آقا فيلمبرداري كرده بودند كه بعد ها با ديدنش به اصطلاح "حال" كنند اما از بد حادثه فيلم تكثير شد. در باره خود فيلمبرداري قضاوت نمي كنم همه ما انسان هستيم و به هر حال، كم يا زياد تسليم وسوسه ميشيم اما كسي كه فيلم رو تكثير كرده مقصر اصلي است و كاملا بي شرف بوده.
و اما چرا مردم نگاه مي كنند؟ فكر مي كنم اگر در امريكا هم فيلم مشابهي از جنيفر لوپز پخش مي شد - كما اينكه ظاهرا شد- كسي بدش نمي امد نگاهي بكنه. مردم به همون دليل وسوسه ميشن نگاه كنن كه اون خانم و آقا وسوسه شدن از خودشون فيلمبرداري كنند.
فرهاد | November 4, 2006 04:42 PM
چرا فیلم فساد مالی سردمداران، دروغگویی قدرت طلبان، فاحشه گری مدعیان دین و کسانی که تا خرخره گلوی مردم را با افکار پوسیده ی خود پر کرده اند را در اینترنت به حراج نمگذارید ؟ یک دختر بیچاره که ظلمی در حق من و شما نکرده باید تقاص عقده های روانی ناشی از کمبود شما را بپردازد ؟
هومن | November 4, 2006 05:59 PM
جناب آقای محسن کریمی
متاسفم که افرادی با ذهنیتی که شما دارید در این مملکت زندگی میکنند. رابطه جنسی و فاحشگی بسیاز از هم متفاوت است!
با این ریز بینی و درایتی که در شما دیده میشود، بد نیست که برای پروردگارت هم نامه ای بنویسی و به او نیز توضیح دهی که قرانش را اصلاح کند و هرکجا که از حوریان بهشتی صحبت کرده قلم بگیرد تا کوته فکرانی مانند شما خدای ناکرده آنجا را با فاحشه خانه اشتباه نگیرند!
فرهاد | November 4, 2006 07:44 PM
تکنیک غربی در دست انسان شرقی میشود رسیدن به سرحدات اظطرار و هشدار.دوست من نوشته شما پر از عصبانیت است حق به دست شماست اما باید فرهنگی ساخت که جوابگوی این چنین دل نگرانی ها را بگیرد با های و هوی هیچ درست نمی شود.
Nima.A | November 5, 2006 12:47 AM
در شروع كلام , سلام
اولا: در جواب دوستي با نام حامد كه بسيار هم با اخلاق وبا ادب بودند ونشان از اصالت ايدئولوژيك ايشان است.بايد عرض كنم عزيز من حامد جان. ايا توالت شما درب دارد؟ واگر دارد به چه دليل؟ ايا شما لباس بر تن ميكنيد؟ اگر جواب مثبت
است باز هم به چه دليل؟؟
ايا اگر فيلم سكس شما با نامزدتان دست به دست شود . باز هم اينگونه داد سخن ميدهي؟
ابته هرگز چرا؟ چون يكي از خصوصي ترين مسائل شما عيان شده . واابته بنده مطمئن هستم كه انسانهايي به شمايل شما اينگونه تصاوير را با ولع تمام وچندين و چند بار نظاره ميكنند و كلي هم حال ميكنند.
اما حقير هم مانند نويسنده اين مطلب ( خانم خضر حيدري ) بسيار متاسف شدم كه اينچنين در كشور ما با ابروي يك شخص بازي ميشود. واين چيزي نيست جز ساديسمي كه بر جامعه ما حكفرماست . اينجاست كه بايد براي مسئولين اين مملكت متاسف بود زيرا به عقيده من مقصر اصلي كسي جز اينان نيستند.
من فصد داشتم مطلبي با همين محتوا در وبلاگم بنويسم . اما با رويت نوشته شما در اين باب لزومي در اين كار نديدم. بنا براين مكتوب شما را به صورت كامل در وبلاگم وارد كردم. واين نشاندهنده همسويي من در اين مورد با شماست.
موفق باشيد ودر پناه حق
كيارش محقق | November 5, 2006 04:44 AM
در شروع كلام , سلام
اولا: در جواب دوستي با نام حامد كه بسيار هم با اخلاق وبا ادب بودند ونشان از اصالت ايدئولوژيك ايشان است.بايد عرض كنم عزيز من حامد جان. ايا توالت شما درب دارد؟ واگر دارد به چه دليل؟ ايا شما لباس بر تن ميكنيد؟ اگر جواب مثبت
است باز هم به چه دليل؟؟
ايا اگر فيلم سكس شما با نامزدتان دست به دست شود . باز هم اينگونه داد سخن ميدهي؟
ابته هرگز چرا؟ چون يكي از خصوصي ترين مسائل شما عيان شده . واابته بنده مطمئن هستم كه انسانهايي به شمايل شما اينگونه تصاوير را با ولع تمام وچندين و چند بار نظاره ميكنند و كلي هم حال ميكنند.
اما حقير هم مانند نويسنده اين مطلب ( خانم خضر حيدري ) بسيار متاسف شدم كه اينچنين در كشور ما با ابروي يك شخص بازي ميشود. واين چيزي نيست جز ساديسمي كه بر جامعه ما حكفرماست . اينجاست كه بايد براي مسئولين اين مملكت متاسف بود زيرا به عقيده من مقصر اصلي كسي جز اينان نيستند.
من فصد داشتم مطلبي با همين محتوا در وبلاگم بنويسم . اما با رويت نوشته شما در اين باب لزومي در اين كار نديدم. بنا براين مكتوب شما را به صورت كامل در وبلاگم وارد كردم. واين نشاندهنده همسويي من در اين مورد با شماست.
موفق باشيد ودر پناه حق
كيارش محقق | November 5, 2006 04:46 AM
جالبه! این موضوع تا چه حد مورد توجه است که این همه بازدیدکننده داشته و نظر هم داده اند! راست می گفت یک بنده خدا! ظاهرا مطالبی در این زمینه خیلی مخاطب دارد، در هر حال فکر می کنم مردم ما از فرط بیکاری و سطحی نگری دست به چنین کارهایی می زنند، با دیدن یک سریال چنان از خود بیخود می شوند که بعد از آن ذهن خود را مشغول جوک ساختن و شایعه پراکنی در مورد آن سریال و عوامل سازنده آن می کنند
منیره | November 5, 2006 07:50 AM
شرممان باد
محمد | November 5, 2006 08:38 AM
parishab az kanale VOA persian elam shod ke in khanum be tarze mashkuki koshte shode va jasadesh ham dar khiaban peida shode..in khabar asari ruie man nadare be joz khashmo nefrat,az in hokoomat,ke dar nahayat tamame in faje'e barmigarde be syteme hokumati va aghayede marizi ke be jame'e tazrigh karde.gharbia alhagh ke hagh daran be ma began terrorist!! zendegi o jane ye ensan be khatere faghre farhangie ma tabah mishe!
yek irani | November 5, 2006 01:25 PM
jadidan be kasayi ke az ravabete jensishoon fil migiran chi migannn?>???zanane roshanfekr???meske in khanoome ziad adat karde hamekarasho jolo dorbin bokone!!be ghole oonrefighemoon tablo bood bare avalesham nis mashala bas ke ravoon bood.....
sepehr | November 5, 2006 03:19 PM
با سلام
خانم حیدری با یک نظر به تعداد نظرات این مطلب در میابیم که این موضوع بسیار پر طرفدار است . بعلت عدم وجود استانداردهای تربیتی در بین ایرانیان یک نفر عقیده دارد که رابطه جنسی یک موضوع عمومی است و دیگری بدون بکار انداختن قوه درک خود و فکر کردن درباره اینکه چنین فیلمی بوسیله خود بازیگران آن تهیه شده است بد و بیراه را نثار بینندگان آن میکند . بله درست میگویید باید حریمی باشد تا افراد در آن به کار خصوصی خود بپردازند و من مطمئنم که ایرانیان این حریم را رعایت میکنند ولی اگر کسی درب این حریم را باز کند و همه مردم را به آن راه دهد مقصر مردم هستند ؟
شهرام | November 5, 2006 05:19 PM
وبلاگ شما تازه در نگاه من نشسته است . شجاعت در كلام . ديگاه مشخص و نثري كه منظور را خوب مي رساند@ نوشته هايتان را خواندني مي كند . جامعه استعداد زيادي در نوشتن ندارد . بايد مراقبت از خود را جدي گرفت . معضلات جامعه ما پيچيده و چند وجهي اند و ريشه در تاريخ دارند . همه چيز را نبايد در ساخت قدرت جستجو كرد. گره اصلي را بايد در جغرافياي ذهن ما - ما يعني ما ايرانيان - جستجو كرد. چيزي كه در عوام قابل مشاهده است در نخبگان با نقاب خود را به تما شا مي گذارد. شما كه قابليت موج سازي داريد و تيز بينانه نگاه مي كنيد مي توانيد از اين ذهن ساختار زدايي كنيد . شايد ديرتر جهان شبيه رويا هاي ما شود ولي مي شود . شايد در نبود ما . چاره اي جز صبر و بردباري نداريم . اهل توصيه نيستم . وبلاگ تان و توانايي هايش اين نوشتن را براي من ضروري كرد. اميدوار دير بپائيد موثر و توانمند
محمدآقازاده | November 5, 2006 07:33 PM
بنظر من این فیلم مسولیتش با اون اقا هستش و اون دختر هم هیچ گناهی نداره ما فقط فیلم یه دخترو دیدیم واقعیت جامعه این است که زنان و مردان با داشتن همسر ببین چه کارهایی نمیکنند درون جامعه باشی میفهمی از هر سه زن شوهر دار یکی با چند نفر دوست و سکس داره
Anonymous | November 6, 2006 01:57 AM
bebakhshid man keyboarde farsi nadaram, khanome heidari,dar inke jameie ma moshkelati dare shaki nist vali nemidunam chera fekr mikonid in mozue khass faghat dar iran etefagh miofte,man shakhsan 100% ba roaiate harime khosusie adamha movafegham hata baraie maroof tarin adame donia vali age gharare moghaiese konim, vaghiat ine ke zire zare bin budane raftare yek adame mashhor ye mozue kamelan addi hast dar donia .nokte ine ke sharaiete keshvare ma ba baghieie donia motefavete va ba inkar vaghean zendegie un fard be khatar miofte va ino ham nabayad faramush kard ke meghdare ziadi az in mozu bekhatere dorooie mojud dar jame hast, age in khanom bazigare film bude khob bude dige. haminghadr ke agar bude hazer nist masuliatesh ro be ohde begire khodesh ghesmati az moshkele.bazam migam man be hich onvan ba tajavoz be harime afrad harcheghadr ham mashhor bashan movafegh nistam vali saligheie adama motafavete va hame mesle man fekr nemikonan, ey kash masale ro rishei barresi konim, inke chera mozu inghadr hadd mishe bishtar be makhfi kari va taboo boodane in masale rabt dare na be ashghal budane mardom. albate ba arze mazerat bayad begam in lahni ke shoma bekar bordid ke hatman az tarze fekretun nashi mishe ham chizi nist ke tuie keshvarhaie dige beshe be in rahati peida kard.in shiveie delsoozi va azad andishi ham khasse keshvare mast.
Ayda | November 6, 2006 02:38 AM
سلام،
انقدر آدما رذل شدن که به هم جنس خودشونم رحم نمی کنن مثل حیوان دارن روز به روز برای نابود کردن هم دست به هر کار می زنن،
آهای شماها که دارین از خبر بی عابرویی یک دختر خودتونوسرگرم می کنین!تویی که صد تا تسبیح تو دست میگیری و 11دفعه رفتی خونه خدا ولی تا یه دختر خوشگل می بینی دستو پاتو گم میکنی میری بد بختش میکنی تو یک لحظه خودتو بذار جای اون دختر.عابرو فقط مال تو نیست پس از دیدن همچین فیلمی آن هم از یک دختر ایرانی هیچ وقت لذت نبر!
صبا | November 6, 2006 12:19 PM
سلام،
انقدر آدما رذل شدن که به هم جنس خودشونم رحم نمی کنن مثل حیوان دارن روز به روز برای نابود کردن هم دست به هر کار می زنن،
آهای شماها که دارین از خبر بی عابرویی یک دختر خودتونوسرگرم می کنین!تویی که صد تا تسبیح تو دست میگیری و 11دفعه رفتی خونه خدا ولی تا یه دختر خوشگل می بینی دستو پاتو گم میکنی میری بد بختش میکنی تو یک لحظه خودتو بذار جای اون دختر.عابرو فقط مال تو نیست پس از دیدن همچین فیلمی آن هم از یک دختر ایرانی هیچ وقت لذت نبر!
صبا | November 6, 2006 12:26 PM
شما چرا هر اتفاقی را جنسیتی می کنید؟ در این اتفاق زن و مرد ندارد که! اصل قضیه هم به نظر من زن بودن سوژه نیست هنرپیشه بودنش هم نیست. اصل این است که به حریم خصوصی یک نفر تجاوز شده بدجوری هم شده است.
سحر | November 6, 2006 01:35 PM
حتی نوشتن درباره این کثافتها حالمو بهم می زنه.
نتونستم بنویسم، اما به نوشته تو لینک دادم
ساقی | November 6, 2006 01:48 PM
نمیدونم چرا داریم تعارف می کنیم ؟ اینه حقیقت ما، مردم ما اینند و این مشکل بر میگرده به مسئولیت شهروندی مردم ما.ما فقط خوب بلدیم شعار بدیم : ما اینیم، یه وقتی این بودیم،آخر تمدنیم،... آره شاید همه رو یه زمانی داشتیم ولی حالا کدوم یک از اونا رو داریم؟
باید خیلی هزینه کنیم که به آدمای تو شعارامون برسیم.بابت این جریان نفرت انگیز که برای سرکار خانم ابراهیمی بوجود آوردند فقط می تونم بگم که خیلی متاسفم و امیدوارم که ایشون با بیانیه ای که دادند تا انتها زنده باشند .
سید مهدی | November 6, 2006 02:06 PM
درود
کاش اونقدر برای حرمت آزادی احترام قائل بودیم که گاهی برای خصوصی ترین مسائل دیگرا ن کمی آزادی خودمون رو کنترل کنیم
شئونات شخصی دیگران اونقدر بی بها وکم اهمیتن که هیچ ارزشی براشون قائل نیستیم
Peyman | November 6, 2006 02:10 PM
you'r right.
Marjan | November 7, 2006 05:36 AM
خیلی جالبه؟؟؟آقایونی که این خانم یا این کار را فاحشه و فشحشگی مگن خودشون تا حالا هیچ کاری نکردن قسم می خورم که همه پسرهای ایرانی قبل از ازدواج هم سکس داشتن کدومتون جرات دارین بگین نداشتین؟؟؟چون طرف یه دختر زشته؟؟یا شایدم چون خوشگله؟؟بس کنید این خزعبلات رو دنیا داه پیشرفت میکنه شما قرون وسطیی ها دارین می گین زنها نباید سکس داشته باشن کسی می تونه این حرف رو بزنه که خودش قبل از ازدواجش هیچ کاری نکرده باشه یه مطلب دیگه اگه قرار بود این خانم با شما رابطه داشته باشه بازم بد بود؟؟؟؟؟بیایید انسان باشیم چه زن چه مرد به حقوق هم احترام بگذاریم البته بگم اینهایی که نوشتم مربوط به بعضی آقایون بود چون نظرات خوب آقایون دیگه رو هم شنیدم در ضمن فهیمه خانوم از مطلب خوبی هم که نوشتی ممنون
نانا | November 7, 2006 02:09 PM
خیلی جالبه؟؟؟آقایونی که این خانم یا این کار را فاحشه و فشحشگی مگن خودشون تا حالا هیچ کاری نکردن قسم می خورم که همه پسرهای ایرانی قبل از ازدواج هم سکس داشتن کدومتون جرات دارین بگین نداشتین؟؟؟چون طرف یه دختر زشته؟؟یا شایدم چون خوشگله؟؟بس کنید این خزعبلات رو دنیا داه پیشرفت میکنه شما قرون وسطیی ها دارین می گین زنها نباید سکس داشته باشن کسی می تونه این حرف رو بزنه که خودش قبل از ازدواجش هیچ کاری نکرده باشه یه مطلب دیگه اگه قرار بود این خانم با شما رابطه داشته باشه بازم بد بود؟؟؟؟؟بیایید انسان باشیم چه زن چه مرد به حقوق هم احترام بگذاریم البته بگم اینهایی که نوشتم مربوط به بعضی آقایون بود چون نظرات خوب آقایون دیگه رو هم شنیدم در ضمن فهیمه خانوم از مطلب خوبی هم که نوشتی ممنون
نانا | November 7, 2006 02:10 PM
دوست عزیز چه کسی را محکوم می کنید؟ چند نفر را می شناسید که حقیقتا وسوسه دیدن این فیلم را حداقل برای ارضای حس کنجکاوی شان نداشته باشند؟ راستی چرا اینچنین تشنه تجسس در احوال دیگرانیم؟
سوشیانس | November 7, 2006 09:26 PM
از تهمت زدن ، شايعه پراكني و كنكاش در مورد حريم خصوصي ديگران حذر كنيد چرا كه روزي گريبانگير شما خواهد شد.. به اميد روزي كه جامعه اي عاري از نامردي و پستي داشته باشيم و به حقوق همديگر احترام بگذاريم و در مسائلي كه به ما ارتباطي ندارد و لااقل به ما آسيبي نرسانده دخالت نكنيم بدانيم كه پستي و زذالت و پايمال نمودن حق و حقوق ديگران در هر زمينه و آزردنشان تاوان سنگيني دارد
بي نشان | November 8, 2006 10:27 AM
از تهمت زدن ، شايعه پراكني و كنكاش در مورد حريم خصوصي ديگران حذر كنيد چرا كه روزي گريبانگير شما خواهد شد.. به اميد روزي كه جامعه اي عاري از نامردي و پستي داشته باشيم و به حقوق همديگر احترام بگذاريم و در مسائلي كه به ما ارتباطي ندارد و لااقل به ما آسيبي نرسانده دخالت نكنيم بدانيم كه پستي و زذالت و پايمال نمودن حق و حقوق ديگران در هر زمينه و آزردنشان تاوان سنگيني دارد
بي نشان | November 8, 2006 10:29 AM
بابا شما چرا شلوغ ي کني؟! مردم گناه نکردن. يادمه چند وقت پيش پاريس هيلتون هم ازش فيلمي پخش شد که ...
مردم به اين جور قضايا کنجکاو هستند حالا شما هي اعداي روشن فکري بزنين که من چون خوبم فيلم نگاه نکردم و ....
حالا تو دوست نداري نگاه نکن و خودت هم اجازه نداري بگي نگاه بکن يا نکن!!!
من نه وبلاگ دارم نه چيزي نوشتم ولي هر کسي نوشته براي اينه که دوست داشته و مردم هم دوست داشتن.
به مردم ربطي نداره تو چي دوست داري يا نداري.
حالا در مورد اين قضيه بگم گناهکار کسي است که از اموالش خوب نگه داري نمي کند اگر هم به زور يا دزدي گرفته شده ديگه نمي دونم چي بگم.
مال خودت رو نگه دار همسايه رو دزد نکن
من کاري به فيلمش و فلانش ندارم هي کي باشه. اگر در خلوت است خوب چرا بيرون آمده؟؟؟
اينقدر سرکوفت ملت نزنيد آمريکا هم بود همين بود
Anonymous | November 8, 2006 02:41 PM
Ba salam!
Matlabe fogh dar site Lajvar darj shod. Albatte ba zekre manba.
Shad bashid
Lajvar
Lajvar | November 8, 2006 04:55 PM
هیچ تمایلی به دیدین این فیلم نداشتم چرا که معتقد بوده و هستم که زندگی خصوصی افراد به خودشان ربط دارد.اما دیشب وقتی مساله این فیلم به برنامه صدای آمریکا هم کشیده شد و علیرضا نوری زاده هم از پخش این فیلم اظهار تاسف کرد امروز از طریق اینترنت عکس های مربوط به این فیلم را دیدم.گریه امانم را بریده باور کنید راست می گویم .این دختر شباهت زیادی به زهرا امیربراهیمی دارد اما فرم بینی اش کاملا متفاوت است و خدا می داند که زهرا خانم که همنام عزیزترین زن تاریخ است این شبها چگونه می خوابد؟ با زهرا امیر ابراهیمی عزیز همدردم و از اینجا به او می گویم که ننگ بر تهمت زنان!!! این حکومت فاسد دست به هرکاری میزند.
مستانه | November 8, 2006 05:50 PM
khob hafe shoma matin dorost ast ke nabayad inghadr yeki ro ba angoshtan neshan dad va be digari goft:hey in filme felanio didi
ama tamame adamaee ke too in jamm ee zendegi mikonand midoonand ke mardome ma be in chiza che vakoneshi daran
pas age fekr mikonid khosoosi boode in film chera daste mardome
man fekr nemikonam ta adam chizio nakhad pish biad
hamishe az bode sevom negah konid na aval shakhs ya dovom
mohsen | November 9, 2006 12:43 AM
kheyli delam mikhast ke bejaye kheli haye dige az in khanoom va tamame jameye honariye iran ke fagat mitoonam begam baziche shode va hormatesho shekoondan mazerat bekham ve begam ke man hanooz ham in filmo nadidam chon be onvane ozvi az khanevade honariye jahan in ejazaro bekhodam nemidam,..
nemidoonam toye in film chi boode vali ta oonja ke shanidam sexe yek honar pishe boode,..
man soalam ine ke vagean ma darim dar morede chi harf mizanim?
aya ma khodemoon hich vagt sex nadashtim ya ta hala zirabi naraftim?
sex yek garizast va hamamoon darimesh hala bishtar ya kamtar va kheyli ha ham doost daran ke tajrobe haye motefaveti dashte bashan va az kari ke mikonan ham ye filme koochik begiran makhsoosan to in zaman ke ba gooshiye hamrah mishe harzamani ro dar albome khaterehat sabt koni, pas ta injash ke masale ye chize kamelan addi va roz maras,.. are cho oon honar pishe ham yek ensane mesle khode ma,...
nemidoonam toye iran ba in khabarhaye fajih hala sare in khanoome mohtaram chi oomade aslan hanooz zendas ya ye balayee chizi saresh ovordan (barash arezooye salamati mikonam) dar kol man mikham ino begam ke kare in khanoom aslan va abadan eshkali tosh nist va eshkal dar enteshare in filme,..
nirohaye police bejaye daman zadan be akhbarhaye hashiyeyiee alan vagteshe ke neshoon bedan ke chegad be mardomeshoon ahamiyat midan va ba peyda kardan va be mojazat resoondane amele pakhse in film masalaro bebandan va az tarafe melate iran ke khossoosi tarin lahazate yek khanoome mohtaram ro didan mazerat khahi konan va nazaran bish az in masale bozorg beshe,..
be omidi oon rooz..
Paul Asadi
Cyprus
November 09,2006
Paul Asadi | November 9, 2006 01:46 PM
سلام به همگی صاحب نظران عزیز وگرامی.چند نکته به ذهنم رسید.1_ماشاالله همه حرف قشنگ خوب بلدن بزنن.2_در این شرایط هم باید به پرو پای هم پیچید؟ آیا آنهایی که در جواب به کامنت های بقیه اظهار نظر کردند واقعا دلشان برای زهرا امیر ابراهیمی سوخته یا سر لج و لج بازی... 3_در اینکه جامعه اوضاع خوبی ندارد و آدم بی شرف هم زیاد است تقریبا شکی نیست اما هر کس بهتر از بقیه خودش را می شناسد.آیا به این فکر کرده اید که اگر قرار باشد پرده ها کنار رود و گناهان ما نیز آشکار شود چه حال و روزی پیدا خواهیم کرد؟خدا پوشاننده ی گناهان ماست.پس با این سخن چینی ها فرصت زندگی را از یک گناهکار نگیریم. 4_مهم این است که این بار هم ما به کثافت کاری همان سود جوهای بی شرف دامن زدیم. از این سودجویی ها باید عبرت گرفته شود تا این قضیه برای زندگی خصوصی دیگری پیش نیاید.5_ای کاش همه ی کامنت ها از روی دلسوزی بود و نه ابراز وجود.بعضی کامنت ها به وضوح نشان دهنده ی سطح سواد و شخصیت نویسنده اش بود.قصد توهین ندارم ولی دوستی که در آخر به فاسد بودن حکومت اشاره کردند نشان دادند که در درک مسائل ید بیضا دارند. 6_دستگاه قضایی کشور بایدبا متجاوزین به حریم خصوصی افراد برخورد لازم را اعمال کند تا عموم مردم دست به قضاوت در مورد دیگران نزنند.
خدا می داند که زهرا امیر ابراهیمی در این مدت چی به سرش آمده.بیایید کمی با او همدردی کنیم.
به امید روزی که جهای از هر گونه گناه مصون شود.پس برای ظهورش دعا کنیم.
عرفان
عرفان | November 10, 2006 03:50 PM
نميدانم كي شايد ديروز بهترين جملة ممكن را از تلويزيون شنيديم
يكي كه مثل هميشه منتظر بو ديم تا نجاتمان دهد
"گفت:جامعة ما در حال انفجار "است
گفتم چه حق گفت ولي
تشريح نشد
اگر تريبوني بود ميگفتم
تمامشد
جامعة ما منفجر شده است
ali | November 11, 2006 09:31 AM
سلام متاسفم برای کسانی که چون در سکس غرق شدن فکر میکنن تمتم دنیا مثل خودشون فکر میکنن.اینجا اصلا" بحث روشن فکری مطرح نشده بود که بعضی ها دارن خودشون رو جر میدن .نویسنده این وبلاگ(خانوم فهیمه)در باب حریم خصوصی افراد صحبت کردند که در تمامی کشور های پیشرفته دنیا یک حق شناخته شده است.وبرای این گونه پرده دری ها مجازات پیش بینی شده.وحتی سکسی ترین هنر پیشه های فیلمهای پرنو نیز یک حریم خصوصی دیگر غیر آنچه شما به تماشا مینشینی برای خود قائلند.در ثانی این خانوم که فیلم بازی نکرده که شما حول شدی تمام سینمای ایران را به یک چوب میرانی .نمی گویم همه پیغمبرند.بالاخره همه عشقی دارندو سکسی،ولی قرار نیست اولا" جار زده بشه دوما" به امثال شماها چیزی بماسه
امیر امیری | November 11, 2006 08:54 PM
واي بر خنده بيشرم زمان
واي بر گريهمان
محمد | November 14, 2006 11:03 PM
www.mehdi-pourya.persianblog.com
mehdi | November 16, 2006 01:08 PM
مواظب باش تو هم یکی از اون میلیونها حیوان بیمار نباشی. خدا وکیلی خودت چند بار این فِلم و نگاه کردی ؟اصلاً چرا نگاه کردی؟وجدانت رو قاضی کن
negin | November 16, 2006 05:31 PM
میگویند یونان باستان چند هزار سال پیش مهد تمدن بود باور کنید در کتابی خواندم که در تمدن یونان روابط پسر ودختر ازاد بود ودر همان زمان در ایران بر عکس.
باور کنید خواندم که ایرانیان به یونان لشکر کشی میکردنند برای مبارزه با فساد.
اما ان چیزی را که بیشتر باید باور نمائیم که نویسنده کتاب هم نمیدانست .
باور کنید که عده ای فقط برای اشاعه دروغ فلم میزنند. وباور کنید که ما نمیدانیم باور کنید نمیدانیم.
باور کنید که اعراب در هزار وسیصدوجند سال پیش به ایران حمله وایران را اشغال نمودنند باور کنید همان طور که در ان زمان فهمیدن برای ایرانیان غیر قانونی بود امروز هم فهمیدن حقیقت غیر قانونی است
باور کنید همانطور که سالها باپیروی از فرهنگ عرب اسلامی نه حقیقت را فهمیدیم ونه حقیقت فرهنگ عرب اسلامی حاکم را . وباور کنیدامروز هم با پیروی از فرهنگ فرانسوی ویا امریکائی ویا .....وبطور کلی فرهنگ غربی بازهم نخواهیم دانست زیرا نابرده رنج گنج میسر نمیشود
چه دیروز که در ماه دنبال عکس رخ یار میگشتیم(غافل از پیشرفت های ماهواره ورله امواج فکری و.....)
وامروز در فیلم منتسب به خانم زهرا ای کاش فهمیدن بلد بودیم
علی | November 17, 2006 06:28 PM
از یونان بگویم وعلت پیشرفت فرهنگ یونان باستان فرهنگی که ثمره اش ظهور بازتابی امثال افلاطون و....... راداشت که مانند ستونهای استوار هر نوع پیشرفت بشری در قمست بزرگی از کره زمین بر ان ستونها استوار است
در ان فرهنگ در هر محله از شهر امفی تاتری بود برای تاتر.
تاتری که در هر چند روز برای انتقال اندیشه فیلسوفهای بزرگ به مردم عادی.
زیرا میدانستند که بشر با فهمیدن صحیح واساسی وعلمی اندیشیدن است که اصالت خویش را پیدا مینماید.
ان امفی تاتر ها در فرهنگ مسیحی به کلیسا تبدیل شد ودر اسلام به مسجد برای فهمیدن
اما دیگر نه از کلیسا ها برای ان منظور خبری هست ونه از ان مسجد ها ونه از امفی تاتر ها که سقراط نامی حقیقت انسانی مان را به بحث ازاد بگذارد.
بله دوستان بجای سقراطها امروز در تمام جهان نه تنها در ایران مادونا ها ومایکل جکسونهاواگر از ان تیپ خسته شده باشید باشه همین الان عوض میکنم بن لادن ها مادونای اسلامی میخواهید خوب خانم زهرا امیر ابراهیمی محجوب چطوره؟ و..... ایکی ثانیه هر چیزی برای تحمیق تو اماده است اما از سقراط ها وحقیقت بشری خبری نخواهد بود.
علی | November 17, 2006 07:16 PM
یاد شهیدان بخیر
یاد بزرگ مردان جبهه عشق وعاشقی بخیر
میگویند حضرت علامه طباطبایی به احترام ویاهر چیزی که ماها اسم آن را بگذاریم
پاها ی خود را در محضر حضرت حق دراز نمی کردند
ولی اما...شاید..نه..عصر حجر...دروغ است
دروغ است
دروغ است
محمد-ل | November 26, 2006 02:08 PM
نانا خانم بدعمل! بنده پسرم و سکس هم نکردم و با این حال باز هم خودمو محق نمیدونم به کسی خرده بگیرم
نیما | November 28, 2006 01:55 AM
به نظر من تا کثافتهایی مثل امیر ابراهیمی هست مردم باید شاهد لگدمال شدن احساسات پاک خود باشند اگر دملت نمیتواند به ماها بسپارد تا امثال او را به درک بفرستیم
رضا | November 29, 2006 06:45 PM
قثققثقق
Anonymous | December 7, 2006 04:19 PM
به نظر من هر کی اینو پخش کرده یه خر به تمام معناست
Anonymous | December 15, 2006 12:27 PM
send to me
morteza | December 27, 2006 10:19 PM
ba salam khedmat shomadostam omedvaram az sex beaeen beroon
kama hossiny | December 29, 2006 10:22 PM
متاسفم
Anonymous | January 2, 2007 05:13 PM
خانم !
فرمودید که:آیا اگر زیگموند فروید زنده بود، جامعه ای بهتر از جامعه بیمار جنسی ما به عنوان نمونه آزمایشگاهی برای تحقیقاتش پیدا می کرد؟
آیا شما اطلاع دارید وقتی فیلم مشابهی از پاریس هیلتون لو رفت اینترنت کلید کرد؟؟؟؟
بله پخش این فیلم کار درستی نبود ولی رفتار هر جامعه ای هم همین میشد.
لطفا حبابهای بالاسرتان را بترکانید!
ُشهرام | June 28, 2007 07:42 PM
سلام برای حمایت از علی دایی به وبلاگ حمایت سری بزن و لینک بده. ممنون
حامی | July 19, 2007 12:35 AM
سایت خوبی دارید
kherad | August 4, 2007 12:01 AM
سلام عزيزم اگه ميشه فيلم بام بفرست متشكرم
الياس | November 12, 2007 08:15 PM
به نظر من سكس خوبه اگه هر دو از اون چيزهائئ بدونيم
انا | January 11, 2008 02:43 PM
به نظر من سكس خوبه اگه هر دو از اون چيزهائئ بدونيم
انا | January 11, 2008 02:44 PM
اقا حامد تمام بدبختیهای ما از این قلم بدستان نااگاه مزدور و مذهبی روشنفکر نماهاست خودشان بدترین و پست ترین کارها رو دارند اگر نگیم بد و پست تو گمراهیند اقا حامد اینو میگفتید تمام بدبختی های ما از عدم وجود ازادیست مردم تو خیابونا ازاد و لخت میگردن و حتی میگن از ما عکس بگیرید ابروشون میره؟ بله وقتی ازادی نباشه شما ومن مرد هم دوست نداریم تو خیابون عکسمونو بگیرن ما چقدر بدبخت و عقب مونده ایم بایدم چوب این حکومتو بخورید که خودشون هزار تا کثافتکاری و ظلم کردن و ابرو و زندگی خیلیهارو از بین بردن و نابود کردن چقدر شماها در نا اگاهی و کمراهی و بعضا در رذالت و پستی هستید مملکتی که همش مخفی کاریست هیچ چیز سر جای خودش نیست نمیدونید کی چیکارس کی نیست دروغ فریب ریا نیرنگ و........ وقتی ازادی نباشه اینه دیگه .این بحث خیلی طولانیه تا همینجا بسه ازادی هم با اگاهی به دست میاد
arash | January 16, 2009 03:45 PM
اقا حامد تمام بدبختیهای ما از این قلم بدستان نااگاه مزدور و مذهبی روشنفکر نماهاست خودشان بدترین و پست ترین کارها رو دارند اگر نگیم بد و پست تو گمراهیند اقا حامد اینو میگفتید تمام بدبختی های ما از عدم وجود ازادیست مردم تو خیابونا ازاد و لخت میگردن و حتی میگن از ما عکس بگیرید ابروشون میره؟ بله وقتی ازادی نباشه شما ومن مرد هم دوست نداریم تو خیابون عکسمونو بگیرن ما چقدر بدبخت و عقب مونده ایم بایدم چوب این حکومتو بخورید که خودشون هزار تا کثافتکاری و ظلم کردن و ابرو و زندگی خیلیهارو از بین بردن و نابود کردن چقدر شماها در نا اگاهی و کمراهی و بعضا در رذالت و پستی هستید مملکتی که همش مخفی کاریست هیچ چیز سر جای خودش نیست نمیدونید کی چیکارس کی نیست دروغ فریب ریا نیرنگ و........ وقتی ازادی نباشه اینه دیگه .این بحث خیلی طولانیه تا همینجا بسه ازادی هم با اگاهی به دست میاد
arash | January 16, 2009 03:46 PM